پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۴۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
صف‌های طولانی گاز در شهرستان‌های شرق سیستان و بلوچستان مردم را کلافه کرده؛ مسئولان دلیل این کمبود را عدم حمل به موقع گاز توسط کامیون‌ها می‌دانند.
شعارسال: مشکلات بسیاری از قبیل آب، آنتن‌دهی و ... دامن‌گیر مردم شهرستان‌های سراوان و سیب و سوران است، حالا، اما مشکل کمبود سیلندر گاز هم به درد‌های مردم اضافه شده است.

مسئولان هر چند برای امیدوار کردن مردم این دو شهرستان آنان را حداقل برای یک روز هم که شده دلخوش می‌کنند، اما بعد از مدتی حتی وعده‌ها هم به فراموشی سپرده می‌شود و مردم می‌مانند و شرایط سخت زندگی در محروم‌ترین مناطق کشور. چند روزی است مردم شهرستان‌های سراوان و سیب سوران از کمبود سیلندر گاز و صف‌های طولانی در ایام شیوع کرونا ابراز نارضایتی می‌کنند.

شهروند سورانی می‌گوید: از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ در نوبت بودم، زمانی که به درب نمایندگی رسیدم گفتند گاز تمام شد، بعضی ماشین‌ها تا ۱۰۰ کپسول پر می‌کنند، ولی مردم عادی برای یک کپسول در صف‌های طولانی و بدون رعایت فاصله‌گذاری منتظر می‌مانند.

وی می‌افزاید: با اینکه گاز هم موجود است و تا ۱۰۰ نفر در صف نوبت هستند اعلام می‌کنند گاز تمام شده است.

شهروند سراوانی هم گفت: امروز همه جا دنبال یک سیلندر گاز بودیم، ولی گیر نیامد، صف‌های گاز نمایندگی‌های سراوان هم جای خود، از دستگاه‌های نظارتی خواهان ورود به این مشکل اساسی مردم هستیم.

یکی دیگر از شهروندان می‌گوید: من سه روز دنبال گاز بودم، حتی آزاد هم گیر نیامد، ولی نمایندگی‌های توزیع شبانه اقدام به جا به جایی و حمل سیلندر گاز به نقاط نامعلوم می‌کنند، اما در روز از ارائه خدمات به شهروندان امتناع می‌ورزند.

پاسخ مسئولین...

عبدالصمد رضازهی معاون عمرانی فرمانداری سیب و سوران می‌گوید: دلیل اصلی صف طولانی، اجرایی کردن مصوبه ستاد کرونا راجع به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ورود مردم با خودرو بوده یعنی هر کس گاز می‌خواهد باید داخل خودرو منتظر بماند و دومین مشکل حمل توسط کشنده‌هاست، تانکر‌ها به دلیل کرایه پایین حاضر به حمل گاز به منطقه نیستند.

مسعود ملازهی رئیس اداره صمت شهرستان سراوان ه گفت: مشکل گاز مایع از شهر سراوان نیست بلکه خودرو‌های سنگین به دلیل پایین بودن هزینه حمل از بندر تا سراوان، از جا به جایی گاز مایع خودداری کرده‌اند، هزینه حمل از بندرعباس تا سراوان ۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده، اما اکثر این خودرو‌های سنگین با نصب یدک بر روی خودرو از یزد با هزینه بالاتر به جای گاز سرامیک حمل می‌کنند.

وی افزود: تأمین کننده گاز شهروندان شرکت نفت و پخش فرآورده‌های نفتی است که طبق پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری مقرر شده از امروز گاز مورد نیاز شهر تأمین شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۳۲۶۹۹۶، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
واقعا حس ميكنم اين استان با 20 سال قبلش هم حتي تفاوت چنداني نداره و هنوز در محروميت بحراني به سر مي برن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
اصلا وقتی میخوای بیای خبر های سیستان رو بخونی باید خودت رو برای همچین خبرایی اماده کنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین