پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۳۰۴۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
اینکه کشور را با برداشت از جیب مردم اداره کنید، نه هنر است و نه مدیریت! فعل مذموم و تقبیح شده‌ای است که کمتر سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی در جهان، تمایل به انجام آن دارد. اما همین فعل مذموم، بشکلی زشت و رسوا در قالب بالا بردن نرخ ارز، در دولت دوم آقای روحانی اتفاق افتاد و به بهانه تحریم و بدلیل ضعف مشهود و قابل اثبات مدیریتی، فاجعه بینانسلی و حتی تمدنی برای سرزمین مان، ایجاد کردند. آقای روحانی عزیز، حتی خدا از تقصیر شما بگذرد، ما نمی‌گذریم و حق مان را حلال شما و تیم ناکارآمد مدیریتی تان نمی‌کنیم. هرچند دست مان بجایی بند نیست، اما حق مان بر گردن شما تا قیامت! کلیپ سه گانه غیرمککن را لطفا مشاهد بفرمائید.

شعار سال:کل جوامع توسعه یافته و توسعه نیافته،به این نتیجه قطعی رسیده اند که با مدیریت اجرایی نیروی امنیتی ، نظامی و قضایی نمی توان کشور اداره کرد. این حرف به معنای تضعیف این سه نیروی زحمت کش مورد نیاز جامعه نیست، بلکه در معنای استفاده تخصصی از آنها در جای واقعی شان است. این سه نیرو ، با الزامات، فرهنگ و سبک خاصی از زندگی و حرفه گرایی رشد نموده و باید پاسخگو به مسائل، ماموریت ها و چالش های خاص باشند. دنیا بحث تفکیک قوا و عدم مداخله این سه نیرو در امور مدیریت اجرایی و سیاسی را بعنوان یک اصل پذیرفته است.

حال دولتی بیاید و با افتخار کابینه امنیتی ببندد و احساس کند که بله، فعال مایشا شده است ،می شود وضع فعلی دولت آقای روحانی . آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتیش گفته بود که سرهنگ نیست و حقوق دادن است. باید خدمت ایشان عرض شود که شما حقوق دادن هم نیستی برادر ! بلایی که عملکرد تیمت بر کشور آورده است را سال های بعد باید قضاوت کرد. کدام حقوقدانی ، تا این حد بی تفاوت به حقوق مردم می شود؟ تو که بلد نبودی چرا ادعا کردی و مردم را به خاک سیاه نشاندنی؟

آقای روحانی ، عملکرد شما و تیم مدیریتی تان ، نه تنها چرخه زندگی و توسعه جاری کشور را مختل نموده، بلکه ضربات جبران ناپذیر بینا نسلی بر این کشور وارد کرده است. کاهش شدید زادآوری ناشی از فشار اقتصادی، سو تغذیه های تدریجی در مردم ، ناراحتی های اعصاب و روان بخشی از جامعه بنا بر شواهد و مستندات اماری ، ناشادی اجتماعی ، افزایش نرخ و ضریب  آسیب های اجتماعی و ... ، اگر اسمش صدمات بینانسلی نیست، پس چیست؟

تعداد بازدید : 2

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی جامعه شناسی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
ما در برجام به هر مهمی هم دست پیدا کنیم تنها راه واریز پول برای ایران همین لایجه پالرمو هست پس داریم الکی خودمون رو اذیت میکنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین