پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس درجمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان فارس بالغ بر دو هزار دهیاری و بیش از هفت هزار نفر عضو شورای روستا داریم که از حیث تعداد، فارس جزو استان‌های نخست در سطح کشور است.
شعار سال: سید کمال پاک‌فطرت با اشاره به اهمیت موضوع آموزش به منظور افزایش دانش تخصصی در راستای بهبود کیفیت مدیریت در روستاها عنوان کرد: متاسفانه یکی از مشکلات اساسی ما در روستاها، عدم آگاهی و اطلاعات لازم دهیاران و شورا ها در حوزه مدیریتی خود است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با بیان اینکه آموزش دهیاران و اعضای شورای روستا از برنامه ها و اهداف مهم دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس بوده است، تصریح کرد: با برگزاری کلاس ها و کارگاه های مختلف برای دهیاران و اعضای شورای روستا توانستیم سطح این افراد را بالا آورده و با توانمندسازی آنان، امورات روستاها را بهتر مدیریت و اجرا کرده و گام های موثری در توسعه مدیریت نوین روستایی برداشته شود.

وی با بیان اینکه دهیاران نقش بسیار مهمی در توسعه روستاها به عهده دارند و اهمیت آن را نمی توان نادیده گرفت، اذعان داشت: در سالهای دور، آموزش دهیاران و اعضای شورای روستاها از انسجام لازم برخوردار نبوده اما در چندسال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته، این آموزش ها یک روند مطلوب را طی کرده است.

سید کمال پاک‌فطرت متذکر شد: تعدد وظایف سبب شده تا دهیاران کار سختی را در مواجهه با مطالبات مردم در روستاها ،به عهده داشته باشند و قطعا پیگیری این درخواست ها و مشکلات با بهره گیری از آموزش های لازم می تواند گامی مهم در توسعه روستاها باشد.

به گفته وی یکی از راه‌های رسیدن به برنامه های بلند مدت و میان مدت در کشور و جلوگیری از مهاجرت از روستاها به شهرها در سایه خدمت رسانی بهتر به مردم و ارتقاء سطح کیفی در روستاها است که آموزش به دهیاران و شهرداران و مجموعه آنان می تواند در این مهم موثر باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 11 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
مديريت نوين روستايي در ايران بايد زماني شكل ميگرفت كه جمعيت روستاها قابل قبول تر بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین