پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۹۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به لزوم مقابله با فساد از شناسایی ۱۸ گلوگاه فساد در سازمان‌های تابعه استانداری تهران خبر داد.
شعار سال: غلامرضا عباس پاشا در جلسه کارگروه توسعه مدیریت که با حضور پهبد پورشبانان مشاور استاندار تهران و سایر مسئولان برگزار شد با اشاره به لزوم مقابله با فساد اظهار داشت: احصا گلوگاه های فساد در سازمان های تابعه استانداری تهران در دستورکار قرار گرفته تا با شناسایی دقیق آنها امکان مقابله و ارائه راهکارها برای رفع این موانع فراهم شود.وی با اشاره به شناسایی ۱۸ گلوگاه فساد افزود: از جمله این موارد می توان به کمیسیون ماده صد شهرداری ها به جهت عدم اجرای دقیق قوانین و مقررات در سطح کمیسیون و اعمال نفوذ احتمالی در روند تصمیم گیری با انگیزه تبدیل آرا قلع و قمع به جریمه اشاره کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: کمیسون ماده ۹۹ نیز به جهت عدم اجرای صحیح قوانین و مقررات، اعمال نفوذ و برخورد جدی با تخلفات و صدور مجوزهای مغایر با قانون، عدم نظارت فنی بر طرح های و پروژه های عمرانی روستایی توسط ناظرین، دخالت در عزل و نصب کارکنان شهرداری ها و دهیاری‌ها، عدم رعایت قانون ممنوعیت دوشغله ها و بکارگیری بازنشستگان و غیره از دیگر موارد قابل ذکر به عنوان گلوگاه فساد می باشد.

عباس پاشا سپس گفت: با توجه به شناسایی صورت گرفته کلیه دهیاران، بخشداران، فرمانداران و معاونین استاندار مکلف هستند تا نقاط آسیب پذیر را به نقاط قوت تبدیل کنند، همچنین با توجه به اولویت اقدامات پیشگیرانه تمهیدات لازم اتخاذ شود و بالابردن سطح آگاهی دریافت کنندگان خدمات و حقوق شهروندی در دستورکار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شفاف سازی وبه کارگیری تکنولوژی اطلاعات در روند بروکراسی اداری ضروری است؛ به علاوه توانمندسازی نیروهای انسانی به ویژه در نقاط آسیب پذیر نسبت به اشرافیت به قوانین و مقررات حائز اهمیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به ضرورت انتصاب مبتنی بر شایسته سالاری ادامه داد: نظارت و کنترل اثربخش بر موارد احصا شده و ارائه گزارش فصلی و ارزیابی اقدامات انجام شده برای رفع گلوگاه های فساد نیز پیگیری می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
نظام مند رفتار کردن در زمینه فساد تنها راه برچیده شدن این سم مضاعف ملت ایران هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
من هم مثل دوستمون فکر میکنم اگر عزم مون رو برای یکسال جمع کنیم میتونیم فساد مالی رو ریشه کن کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین