پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۲۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
روایت‌ها درباره اوضاع اسفبار میانکانه زیاد است. برخی از این شنیدنی‌ها (اگر واقعیت داشته باشد)، مو بر تن انسان سیخ می‌کند و از خود می‌پرسد، مگر می‌شود که انسان باعث و بانی چنین فجایایی باشد؟ علت یابی در خصوص فاجعه میانکاله نیز تبدیل به یک بازی الاکلنگی شده است. یک طرف دولتی‌ها هستند که عامل کشتار را مسمومیت از طریق سم بوتولیسم می‌دانند و طرف دیگر، مرگ مشکوک پرندگان را مسموم سازی عامدانه محیط اعلام می‌کنند. باید به تاریخ سپرد تا در خصوص واقعیت‌ها حرف بزند. اما‌ای کاش در زمان افشای اصل اطلاعات شرمنده خودمان نباشیم!
شعار سال: حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه مشکلات میانکاله میراثی از بی‌توجهی تمام دستگاه‌ها به محیط زیست است، گفت: در این زمینه باید به داد این تالاب رسید که برای نجات آن باید آب به سمت تالاب هدایت شود تا با جریان یافتن آب شاهد تکرار اتفاقاتی از این دست نباشیم.

تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فارس، تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۱۲۱۵۰۰۰۰۰۷، farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین