پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
جلسه یکصد و چهل و دوم شورای شهر اهواز دیروز (۱۴ اسفند ماه) بدون حضور اصحاب رسانه و با حضور تمامی اعضای شورای شهر و با موضوع برکناری موسی شاعری شهردار اهواز برگزار شد. در این جلسه شهردار اهواز با ۹ رای موافق برکنار شد و ابراهیم نوشادی با ۱۳ رای موافق بعنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب شد.

شعار سال: جلسه یکصد و چهل و دوم شورای شهر اهواز (۱۴ اسفند ماه) بدون حضور اصحاب رسانه و با حضور تمامی اعضای شورای شهر و با موضوع برکناری موسی شاعری شهردار اهواز برگزار شد.در این جلسه شهردار اهواز با ۹ رای موافق برکنار شد.

پس از آن، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستورکار انتخاب سرپرست شهرداری ادامه یافت. رسول جامعی و ابراهیم نوشادی گزینه‌های شورا برای سرپرستی شهرداری بودند که ابراهیم نوشادی با ۱۲ رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب شد. رسول جامعی دیگر گزینه سرپرستی شهرداری اهواز، یک رای موافق کسب کرد.

ابراهیم نوشادی با ۱۲ رای اعضا، به عنوان شهردار اهواز نیز انتخاب شد که مراحل تایید و صدور حکم وی، باید توسط وزارت کشور انجام شود.

نوشادی پیش از این در دوره‌های مختلف شهرداران گذشته تا دوره فعلی در سمت معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اهواز فعالیت داشت و پس از آن نیز از چند ماه پیش به عنوان مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان منصوب شد.


نشست شورای شهر اهواز که از شبکه اجتماعی اینستاگرام بصورت زنده پخش می شد حاشیه هایی نیز بدنبال داشت.

گفتنی است در یک سال و نیم گذشته و پس از ۸ مرتبه استیضاح شهردار و شورای شهر اهواز درگیر حاشیه ها و مسایل جنبی فراوانی شده بودند و سازمان بازرسی و وزارت کشور در چند نامه متوالی با اشاره به عدم احراز شرایط شهرداری اهواز توسط شاعری از شورای شهر خواستند وی را عزل کنند که سرانجام امروز پس از کش و قوس های بسیار شاعری از سوی این شورا برکنار شد.

گفتنی است، نوشادی از نیروهای وابسته به جریان اصلاح طلب و مدیریت اداره کل امور شهری استانداری خوزستان را در کارنامه خود دارد.

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین