پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۰۳۳
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
در جلسه‌ای اقدام به دری وری گفتن کرده و توهین آشکار، حالا می‌گه که صحبت‌های من رو به شکلی غیر اخلاقی تحریف کردند؟ اگر شاهد اومد و توی دادگاه شهادت داد که گفتی، اون وقت حاضری استعفا بدی؟ شهروندان عرب این کشور و شهر اهواز، نیازی به عذرخواهی شما ندارند، اندکی سنجیده‌تر حرف بزنی، کار تمام شده است.

شعار سال:انتشار یک فایل صوتی از شهردار اهواز که حاوی صحبت های توهین‌آمیز نسبت به یکی از اقوام خوزستان بوده است، واکنش‌هایی در پی داشته است.

یک فایل صوتی از موسی شاعری شهردار اهواز در فضای مجازی منتشر شد که در خطابی نامتعارف، نسبت به یکی از اقوام خوزستان با لحنی توهین‌آمیز صحبت کرده و منجر به واکنش های زیادی در فضای مجازی شد.
 
در این فایل صوتی، شهردار اهواز با اشاره به برخی پروژه‌های شهری گفته است: “کیفیت اجرای این پروژه‌ها بسیار اهمیت دارد. به آقای حردانی گفته بودم نروی در منطقه ۲ (شهر اهواز)، “عرب ‌بازی” در بیاوری و باید کار را با کیفیت و سرعت انجام بدهی.”

تعداد بازدید : 99


 
این جملات واکنش های زیادی را در فضای مجازی در پی داشته است و کاربران خواهان عذرخواهی شهردار اهواز شدند، موسی شاعری شهردار اهواز نیز با انتشار ویدئویی توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.
 
شهردار اهواز در این ویدیو، انتشار این فایل صوتی در فضای مجازی را کاری خلاف اخلاق و انسانیت دانسته و به روابط خود با اقوام مختلف اشاره کرده و گفته است: “همه، نزدیکی عمیق ما با برادران عرب را می‌دانند و بهترین دوستان، همکاران، مشاوران و مادر من عرب است و به این قومیت‌ها افتخار می‌کنم و مانند گذشته در کنار بهترین دوستانم از همه اقوام به ویژه قوم عرب خواهیم بود و اگر صحبت‌های من باعث رنجش خاطر عزیزانی شده، عذرخواهی می‌کنم.”

تعداد بازدید : 45


واکنش رئیس مجمع نمایندگان خوزستان نسبت به توهین شهردار
 
سیدکریم حسینی نماینده اهواز و رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در صفحه شخصی خود نسبت به صحبت های شهردار اهواز واکنش نشان داد و در توییتر نوشت: “برخی افراد با ادبیاتی غلط، اقوام شریف ایرانی را خطاب می‌کنند؛ جایی برای بی‌ادبان در خوزستان وجود ندارد، مقامات قضائی و امنیتی ورود نمایند.”



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  کاوش اخبار ، تاریخ انتشار:10  بهمن 1399  ، کدخبر: 58559، www.kavoshakhbar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین