پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۵۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
برخی از کارشناسان از ابتدای انتصاب آقای شریعتمداری بر توانمندی‌های ایشان تشکیک وارد دانسته و نامبرده را فاقد صلاحیت‌های حرفه‌ای برای استان پر چالشی، چون خوزستان می‌دانستند. نظری که روز به روز حقانیت آن بیشتر مشخص می‌شود. ایشان بجای پاسخ به سوالات مجری، اقدام به فرافکنی بحث و خارج از نظارت بودن شهرداری‌ها توسط دولت می‌کند. یک سوال راهبردی؟ حامیان پشت پرده فردی با این سطح از توانمندی کیستند؟ آیا برای این افراد، بهبود شرایط استان خوزستان و کاستن از سختی‌ها و رنج‌های شهروندان خوزستانی، اهمیت ندارد؟
شعار سال: با این سطح از عملکرد آقای استاندار در قیاسی مع الفارق، یاد مبصر چهار ساله کلاس می افتیم. محمد کدخدایی همان مبصر چهارساله ای که با اشتباهات محاسباتی اش روی اعصاب آقا معلم (حسین محب اهری) می رفت؛ همان مبصری که در یک کلاس درجا می زد تا پایه اش قوی تر بشود و آمادگی اش بالا برود.

تعداد بازدید : 20

یاد صحبت های نامربوط پیرمردی می افتیم که از روی سادگی کمک به سوریه را با کمک به ایران و خوزستان مقایسه کرده بود و با عتاب و خطاب اقای استاندار مواجه شد. یادتان هست؟  پیرمردی با انتقاد از عدم امدادرسانی می‌گوید «که آیا فقط به سوریه می‌رسید؟» و بعد از گفتن این چند جمله با برخورد تند و تهدیدآمیز غلامرضا شریعتی مواجه می‌شود. رو به پیرمرد می‌گوید: «حرف بی‌ربط نزن… آدم مخالف نظامِ بی‌تربیت» شریعتی در ادامه ، با اشاره دست و لحنی تهدیدآمیز خطاب به این پیرمرد می‌گوید: «برو بیرون، برو گمشو، تا ندادم… این حرف ها چیه ما خونمون (خون) رو براشون دادیم (اشاره به جنگ تحمیلی)» .

فقط یک کلام، بر اساس تجربه می بینم که عاقبت آقای استاندار در چند ماه بعد، چندان رو به صلاح نخواهد بود. بنظر ، از کسی هم نباید گلایه مند باشد، جز عملکرد چهار ساله خودش.

عصبانیت استاندار خوزستان از پیگیری دلیل آبگرفتگی
 
پیگیری مجری تلویزیون به بحث با استاندار خوزستان بر سر آبگرفتگی‌های اخیر انجامید.

استاندار خوزستان مسئولیت آبگرفتگی اخیر اهواز و شهرهای دیگر را متوجه شهرداری می‌داند.
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
خوزستان میندازه گردن این و اون و اصلا مسئولیت در این زمینه قبول نمیکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین