پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
وزیر بهداشت با اشاره به کمبود شدید تخت بیمارستانی برای بیماران اعصاب و روان، گفت: تقریبا هیچ تختی برای این بیماران نداریم.

شعارسال: دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه کنگره سالیانه انجمن علمی روانپزشکان ایران که در بیمارستان میلاد برگزار می شود، اظهارداشت: تخت های بیمارستانی که برای بیماران روانپزشکی استفاده می شود، تخت های عمومی است.

وی با اعلام اینکه تخت بیمارستانی خیلی کم داریم، افزود: البته بخشنامه کردیم که ۱۰ درصد تخت های بیمارستانی به بیماران اعصاب و روان اختصاص دهند.

وزیر بهداشت از بهره برداری ۱۰۰۰ تخت روانپزشکی در دو تا سه هفته آینده برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: حداقل ۴۰ هزار تخت بیمارستانی برای بیماران اعصاب و روان می خواهیم و الان در حدود ۱۰ هزار تخت داریم.

هاشمی در ارتباط با وجود ۲۱ هزار تخت روانپزشکی در کشور، افزود: به نظر می رسد آنقدر کمبود و مشکل در شهرستان ها وجود دارد که این تخت ها به بیماران اعصاب و روان نرسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27مهر1395، کدخبر: 3799286: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین