پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۰۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
استاندار تهران اعلام کرد: هرگونه افزایش نرخ کرایه در حمل و نقل عمومی در روز‌های پایانی سال ممنوع و غیرقانونی است.
شعار سال: انوشیروان محسنی بند پی عصر یکشنبه در جلسه شورای حمل و نقل ترافیک استان تهران اظهار داشت: در برخی ترمینال‌ها شاهد افزایش قیمت نرخ‌ها هستیم که به رانندگان توصیه می‌کنیم قیمت کرایه را بی دلیل افزایش ندهند.

وی افزود: در ابتدای امسال افزایش نرخ‌های کرایه حمل و نقل عمومی انجام شده و برای سال آینده نیز با تصمیمات اتحادیه و اعضای شورای شهر و تایید فرمانداری این کار انجام خواهد شد.

محسنی بندپی تاکید کرد: هر گونه افزایش قیمت در کرایه‌های حمل و نقل عمومی و به ویژه تاکسی پیش از تصویب و تایید کمیته تطبیق فرمانداری‌ها که وظیفه تایید مصوبات شورا‌های شهر را برعهده دارد غیر قانونی است و باید در این خصوص نظارت‌ها تشدید شود.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز گفت: از محل درآمد‌های عمومی شهرداری‌ها و حمایت دولت این کار باید انجام شود و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از الزامات است.

وی ادامه داد: امروز بررسی و تحقق مطالبات صنفی رانندگان حمل و نقل عمومی در تهران که در شرایط کرونایی متحمل خسارت شدند ضروری است.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در خصوص مشکلات تاکسیرانان و مشخصا بیمه این افراد باید سازمان تامین اجتماعی ملزم به پرداخت حق بیمه رانندگان جدیدالورود کنند و همچنین برای جبران کمبود درآمد رانندگان حمل و نقل عمومی که ناشی از کرونا است باید با بررسی دقیق ساز و کاری کارشناسی در این خصوص اندیشیده شود.

وی همچنین از افتتاح و شروع به کار ایستگاه تاکسی خط مترو آزادگان به شاهد شهر شهریار نیز خبر داد و گفت: این ایستگاه بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

آخرین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران امروز، یکشنبه در محل استانداری تهران برگزار شد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۶۳۸۳۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
افزايش نرخ كرايه در ايران انقد اذيت كننده و داغون شده كه حد نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین