پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
باقرجوان گفت: تاکنون با بیش از ۲۷ راننده، ۲۵ شرکت حمل و نقلی و ۱۳ مالک خودرو برخورد شده است.
شعار سال: داریوش باقر جوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با بیان اینکه نرخ سواری‌های کرایه‌ای در تمامی مسیر‌ها مشخص است، گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نرخ‌نامه تمامی سواری‌های کرایه‌ای در تمام مسیر‌ها را تعیین و به شرکت‌های حمل و نقلی ابلاغ کرده است.

او با بیان اینکه هیچ راننده و یا هیچ شرکت حمل و نقلی حق ندارد حتی یک ریال مبلغی بالاتر از نرخ‌های تعیین شده را از مسافران اخذ کند گفت: برخی از مسافران خودروی سواری را دربست می‌کنند که شرایط آن فرق دارد و نرخ‌های آن تابع عرضه و تقاضاست.

باقر جوان بیان کرد: هیچ راننده و یا هیچ مسافری حق ندارد که نرخ بالاتر از نرخ‌های تعیین شده را اخذ کند و با توجه به آنکه نرخ نامه‌ها در تمامی بخش‌ها نصب شده اگر راننده مبلغ اضافه‌ای طلب کند با آن برخورد شدید می‌شود.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه مسافران نباید با راننده سواری‌های کرایه‌ای مبلغی را توافق کنند، افزود: مسئولیت این اقدام بر عهده شرکت‌های حمل و نقلی است و در صورتی که بین راه در رابطه با نرخ‌ها مشکلی پیش آید شرکت‌های حمل و نقلی با رانندگان برخورد خواهند کرد، اما اگر مسافر با راننده مسیری را توافق کند، مسئولیت آن بر عهده خود شرکت‌هاست.

باقر جوان توضیح داد: حدود ۳۳ هزار دستگاه سواری کرایه‌ای در این ایام فعالیت می‌کنند و نظارت‌های ما هم در این رابطه به صورت کامل و دقیق وجود دارد و البته در روز‌های پایانی سال هم تشدید شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه حدود ۱۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری برای این ایام در نظر گرفته شده است، افزود: ما هیچ پیش فروش بلیتی را برای ایام نوروز نداشته‌ایم و هم اکنون اتوبوس‌های بین شهری هم طبق برنامه‌ریزی و زمان بندی که وجود داشته مسافران را جابه‌جا می‌کنند.

او همچنین درباره رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی در اتوبوس‌ها هم گفت: در این ایام نظارت‌ها بیشتر شده و با همکاری تمامی دستگاه‌ها و ادارات راه و شهرسازی سعی می‌کنیم سخت‌گیری‌های ما همچنان شدیدتر شود و به هیچ عنوان در رابطه با عدم فاصله گذاری‌های اجتماعی شرکت‌ها کوتاه نمی‌آییم.

باقر جوان تصریح کرد: تمامی این موضوعات را به مدیران کل استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان راهداری در پایان بیان کرد: تاکنون با بیش از ۲۷ راننده، ۲۵ شرکت حمل و نقلی و ۱۳ مالک خودرو برخورد شده است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۶۹۹۸۷۴، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
اينكه شكايت هاي مردمي در حوزه حمل و نق داره رسيدگي ميشه خودش جاي اميدواري داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین