پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۱۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
افرادی که تست کرونایشان مثبت باشد و بلیت هواپیما گرفته باشند پولشان بازگردانده نمی‌شود.

شعار سال: افزایش مسافرت ها با هواپیما در ایام نوروز همزمان با شیوع کرونا باعث ایجاد چالش های اساسی شده است. در این میان شرکت های هواپیمایی موظف هستند به خاطر رعایت پروتکل ها محدودیت پذیرش ۶۰ درصدی برای پروازهای داخلی را در نظر بگیرند. اما در این میان پرواز به یک استان با محدودیت بیشتری مواجه شده است.

اگر قصد سفر به خوزستان با هواپیما را داشته باشید حتما باید تست کرونای شما منفی باشد. در غیر این صورت امکان سفر به این استان با هواپیما را نخواهید داشت. اما تمام ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود! در صورتی که تست کرونای شما مثبت باشد پول بلیط هواپیما نیز بازگردانده نمی‌شود.

    تورج دهقان زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشور در همین رابطه امروز اظهار کرد: هر پروازی را مسئولان حوزه بهداشتی از ما بخواهند، کنسل می‌کنیم و پول بلیت‌های لغو شده به مردم باز می‌گردد اما اگر مسافری با تست کرونای مثبت پروازش لغو شود، به او بهایی پرداخت نخواهد شد. 

    این موضوع می‌تواند باعث ایجاد نارضایتی شدید بین مسافران شود. رعایت پروتکل ها در پروازها موردی است که این روزها باید به شدت روی آن نظارت شود اما بازنگرداندن پول مسافران در صورت مثبت بودن تست کرونا موردی است که خارج از کنترل فرد است.

    واقعیت اینجاست که هموطنان با مثبت شدن تست کرونا، از نظر روحی دچار مشکلات بسیاری خواهند شد. در این شرایط دولت به جای ایجاد بسترهای آرامش خاطر مسافران، طرحی را به اجرا گذاشته که هم رنج کرونا و هم درد از دست رفتن پول سفر را با هم به مردم تحمیل می‌کند!

    امیدواریم مسئولان امر ساز و کار مناسب تری برای این مسئله در نظر بگیرند.

    شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش نیوز، تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۹۹، کد خبر: ۱۶۰۵۷۰، www.gostaresh.news.ir.

    اخبار مرتبط
    خواندنیها -دانستنیها
    انتشار یافته: ۲
    در انتظار بررسی: ۰
    غیر قابل انتشار: ۰
    ناشناس
    Iran (Islamic Republic of)
    ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0
    0
    اتفاقا اين اتفاق رو من خير تصور ميكنم اين ترس از بليط درخواست كردن بايد درون مردم وجود داشته باشه
    ناشناس
    Iran (Islamic Republic of)
    ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0
    0
    واقعاً جای تأسف داره همین ادم ها باعث مرگ چند انسان میشن
    نام:
    ایمیل:
    * نظر:
    * :
    آخرین اخبار
    پربازدیدترین
    پربحث ترین