پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
یک بام و دو هوای رعایت استاندارد‌های کرونایی را در محدودیت ظرفیتی ۵۰ درصدی قائل شده برای اتوبوس‌های بین شهری می‌توان مشاهده نمود. هرچند که کار خوبی در حال انجام است، اما چرا این کار برای اتوبوس‌های درون شهری و مترو رعایت نشد؟ کرونای اتوبوس بین شهری با درون شهری تفاوت دارد؟ امان از دست درآمد‌های ناپایدار در مدیریت شهری! امان از دست شیرینی درآمد طرح ترافیک! واقعا چرا به خودمان رحم نمی‌کنیم؟
شعار سال: محمد اسلامی در حاشیه مراسم بهره برداری از ۲۸۹ دستگاه انواع ناوگان جدید شبکه ریلی که در ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفر‌های نوروزی هم مانند قبل آن الزامی است و وظیفه ما تسهیل آمد و شد مردم است، اما اگر شرکتی از این مقررات و پروتکل‌ها تخطی کند، مجوز آن لغو خواهد شد.

وی افزود: در این مساله مجازات متخلف بیش از میزان جرم را مجاز می‌دانیم و اگر پلیس راه نیروی انتظامی یا سازمان راهداری با مسافرانی روبرو شوند که خارج از صورت وضعیت اتوبوس سوار شده باشند، مجوز شرکت حمل و نقلی باطل خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی رعایت ظرفیت مجاز ۵۰ درصدی در اتوبوس و قطار را به همراه الزام استفاده از ماسک برای راننده و مسافران در طول سفر از پروتکل‌های بهداشتی سفر اعلام کرد و افزود: هیچ راننده‌ای حق ندارد خارج از پایانه مسافر سوار کند و از مردم هم می‌خواهیم از سفر‌های اصطلاحا دم دروازه‌ای پرهیز کنند.

وی همچنین از مردم خواست از خرید بلیت از سایت‌های بدون مجوز اکیدا پرهیز کنند تا دچار مشکل نشوند و افزود: نباید بازار سیاهی برای بلیت بوجود آید چراکه به هیچ وجه کمبود ظرفیت نداریم و بلیت به میزان کافی وجود دارد.

اسلامی افزود: مردم نیز باید مراقب باشند و رعایت کنند چراکه مهمترین عامل در کنترل شیوع بیماری کرونا رعایت کردن اصول بهداشتی توسط مردم است.

به گفته وزیر راه و شهرسازی عرضه بلیت‌های قطار و هواپیما همچنان طبق برنامه ادامه دارد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفر‌ها الزامی است.

اسلامی افزود: سفر به شهر‌های قرمز ممنوع است و مسافران جریمه خواهند شد ضمن اینکه اگر مسافری از مناطق قرمز به دیگر نقاط کشور قصد سفر داشته باشد باید تست کرونای منفی انجام داده باشد و یا از وی تست راپید کرونا به عمل خواهد آمد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیل بازار، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین