پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
وقتی انتقادات مکرر بر طرح ترافیک می‌کنیم، برخی از دوستان می‌پرسند که چه پدر کشتگی با این طرح دارید؟ این در حالی است که بار‌ها متذکر شده ایم که این طرح از قاعده خارج شده و درگیر سلیقه شده است. یعنی چی که در پنج شنبه‌ها طرح ترافیک حذف شده، اما طرح زوج و فرد وجود دارد؟ مگر مردم برای دور دور کردن در یک خیابان قرار است بیرون بیایند؟ یعنی چی که یک بار خروج رایگان از سال ۱۴: ۳۰ دقیقه می‌توانند داشته باشند؟ اگر سی منزلش در طرح است، چرا نباید هر زمان که نیاز بود از طرح خارج شود؟ از سازمان‌های نظارتی خواهشمندیم، در خصوص برداشتن این طرح کاریکاتوری و سرتا به پا مسئله دار و جیب پر کن، اقدامات قانونی لازم را بعمل آورند. #نه-به-طرح-طرافیک.

  شعار سال: مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران اعلام کرد: از شنبه ۱۴ فروردین طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا از ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شود و رانندگان یک‌بار خروج رایگان از ۱۴:۳۰ خواهند داشت.
 
عمار سعیدیانفر، مدیرواحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران، درباره زمان اجرای طرح ترافیک در سال ۱۴۰۰ اظهارداشت:طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا از ساعت ۸:۳۰ صبح هر روز آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: روزانه بعد از ساعت ۱۴:۳۰ یک خروج رایگان برای شهروندان در نظر گرفته شده است.
 
مدیرواحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه اجرا نمی شود و تنها طرح کنترل آلودگی هوا(همان زوج و فرد سابق) پنجشنبه‌ها برقرار خواهد بود. بر این اساس ساعت طرح ترافیک پنجشنبه حذف شده و ساعت طرح کنترل آلودگی هوا(طرح زوج و فرد سابق) پنجشنبه از ۸:۳۰ تا ۱۳ بعد از ظهر است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  خبرآنلاین، تاریخ انتشار:   فروردین 1400، کدخبر: 1500342، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین