پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۵
وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش شده با سیاست‌هایی، بخشی از خسارتی را که حوزه هوایی به دلیل تبلیغات منفی خارجی متحمل شده است، جبران شود.

شعار سال: محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان مبنی بر ناامن نشان دادن آسمان ایران جهت پروازهای عبوری گفت: دشمنان ما به ویژه آمریکا با تمام قدرت واقعی و غیر واقعی‌شان با ارعاب و عملیات روانی تلاش نمودند تا شرایطی را به وجود آوردند که پروازهای عبوری از آسمان کشورمان کاهش پیدا کند. ما نیز در مقابل سعی کردیم با تمهیدات و تدابیر و گرفتن مجوزهای لازم قانونی، یکسری امتیازات و تخفیفاتی را به شرکت‌های هواپیمایی پیشنهاد کنیم. 

وی افزود: با بسته‌هایی که به شرکت‌های هواپیمایی ارائه کردیم، به طور تدریجی توانستیم یک مقدار از آن برنامه‌ریزی را که آمریکایی‌ها برای مخدوش کردن پروازهای عبوری از آسمان ایران انجام داده بودند، مختل کنیم. این سیاست‌ها را به طور جامع و دقیق‌تر در سال ۱۴۰۰ ادامه می‌دهیم تا با بسته‌های پیشنهادی بتوانیم یک کار رقابتی قدرتمند در حوزه هوایی انجام دهیم.

به گفته این مقام مسئول در صدد هستیم با اجرای این سیاست‌ها، بخشی از خسارتی را که حوزه هوایی متحمل شده است را جبران کنیم.

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
اين شركت ها تا جايي پيش رفتن كه جلوي وزير هم در بالاتر نبردن قيمت ها ايستادگي ميكردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین