پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ورود دو هواپیمای امبرائر و یک فروند هواپیمای بوئینگ۷۳۷ به ناوگان هوایی کشور خبر داد.
شعار سال: تورج دهقانی‌زنگنه اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر ۲ فروند هواپیمای امبرائر و یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به ناوگان هوایی کشور افزوده شده است.

وی ابراز کرد: هواپیما‌های امبرائر برزیلی برای یک شرکت هواپیمایی و هواپیمای بوئینگ نیز برای ایرلاین دیگر داخلی است.

وی با بیان این‌که کار‌های مربوط به عملیاتی شدن هواپیما‌های امبرائر انجام شده و در ناوگان شرکت هواپیمایی در حال پرواز است، تصریح کرد: هواپیمای بوئینگ نیز به‌زودی در پرواز‌های داخلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
بررسی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص گزارش نهایی بررسی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: این گزارش طی امروز یا فردا منتشر خواهد شد.

دهقانی‌زنگنه نیمه بهمن امسال از ورود ۸ فروند هواپیمای غربی به ناوگان هوایی کشور خبر داده و گفته بود: تاکنون (طی ۶ ماه منتهی به بهمن ۹۹) ۶ فروند وارد کشور شده است که البته هنوز پرواز نمی‌کنند، اما در آینده خیلی نزدیک پرواز خواهند کرد. شرکت هواپیمایی زیرساخت‌ها را آماده و مجوز پروازی را دریافت کرده‌اند و در حال آموزش پرسنل فنی این هواپیما‌ها هستند.

وی با بیان این‌که "همه این هواپیما‌ها غربی هستند"، افزود: حدود دو برابر این تعداد نیز یعنی ۱۶ فروند تا پایان سال وارد کشور خواهد شد، البته زمان ورود به‌صورت قطعی نیست و پیش‌بینی می‌کنیم این هواپیما‌ها در مورد مقرر وارد شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۴۷۰۸۷۰، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
چی بگگیم ولله در همه زمینه ها از کشور های همسایه خودمون داریم کم کم عقب میفتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین