پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
وزیر صمت گفت: ستاد تنظیم بازار اختیاری در رابطه با تنظیم بازار ندارد و هیچ ابزاری برای اعمال نظارت بر بازار کالا‌های مختلف در دست این ستاد نیست.
شعار سال: علیرضا رزم حسینی در جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق مجلس که با موضوع بررسی توزیع و تامین کالا‌های اساسی برگزار شد، افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید مرغ را در اختیار ما بگذارد تا توزیع کنیم، ​، ولی متاسفانه بخشی از مرغ خارج از شبکه توزیع به بازار می‌آید و قیمت مصوب در آن رعایت نمی‌شود.

وی گفت: از امروز مقرر شد مرغ در کشتارگاه قیمت‌گذاری شود و مسیر آن تا رسیدن به میادین فروش به طور دقیق مورد رصد قرار گیرد. رزم حسینی افزود: همچنین مقرر گشته برای رفع نیاز بازار مرغ ۵۰ هزار تن از این محصول به کشور وارد شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اینکه این موضوع جزو وظایف وزارت صمت نیست,، اما تامین میوه برای مردم صورت گرفته و در حال حاضر پرتقال و سیب با قیمت ۱۱ تا ۱۲ هزارتومان عرضه می‌شود.

رزم حسینی افزود: البته ملاک مغازه‌های میوه فروشی بالای شهر نیستند چرا که آن‌ها سرقفلی سنگین دارند و میوه را به صورت دست چین عرضه می‌دهند به همین دلیل قیمت میوه در این مغازه‌ها گران می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۹۶۰۳۰، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین