پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۲۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به نحوه ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر در استان تهران، گفت: ۵۵ درصد نحوه ثبت نام شدگان، حضوری، ۱۰ درصد در پیشخوان‌های دولت و ۱۷ درصد از طریق موبایل و ۱۸ درصد نیز از طریق کامپیوتر‌ها ثبت نام خود را انجام داده‌اند.
شعار سال : شکرالله حسن بیگی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تعداد و وضعیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر استان تهران اظهار داشت: طی امروز دوشنبه ۲۵ اسفندماه تعداد ۹۸۴ داوطلب موفق شدند ثبت نام خود را نهایی کنند.

حسن بیگی با بیان اینکه تا ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز ثبت نام ۳ هزار و ۱۰ نفر در کل استان تهران نهایی شده است گفت: تهران با ۹۹۰ نفر بیشترین داوطلب و فیروزکوه با ۲۷ نفر کمترین داوطلب را داشته است.

وی عنوان داشت: تعداد ۷۷۶ پرونده در فرمانداری‌ها در حال بررسی است و در این خصوص به فرمانداران عزیز توصیه می‌کنیم که حتماً امروز و فردا تا ساعت ۱۲ شب در فرمانداری‌ها حضور داشته باشند و کار پرونده‌های در حال بررسی را به سرانجام برسانند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در خصوص ترکیب جنسیتی داوطلبان نیز گفت: از میان ثبت نام شدگان ۸۵ درصد آقایان و ۱۵ درصد بانوان می‌باشند.

حسن بیگی بیان داشت: ۵۵ درصد نحوه ثبت نام شدگان، حضوری، ۱۰ درصد در پیشخوان‌های دولت و ۱۷ درصد از طریق موبایل و ۱۸ درصد نیز از طریق کامپیوترها ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

حسن بیگی با اشاره به اینکه فردا آخرین مهلت ثبت نام در انتخابات شورای شهر است گفت: طبق جدول زمان بندی برنامه‌های مربوط به انتخابات و فرآیندهای مربوطه تمدید ناپذیر است و کسانی که قصد حضور در عرصه را دارند باید فردا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا ، تاریخ انتشار 25 اسفند 99 ، کد خبر : 1115054 ، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
استان تهران هم در زمينه شوراي شهر بايد كمي فعالانه تر در حوزه نظارتي كار كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین