پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
در دومین روز از ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر تهران که همزمان در سراسر کشور انجام شد، ثبت نام ۳۵۵۱ داوطلب انتخابات شورا تا ساعت ۱۸ امروز قطعی و بیش از۲۶ درصد ثبت نام‌ها به صورت الکترونیکی صورت گرفته و امکان ثبت نام الکترونیکی داوطلبان نیز ۲۴ ساعته فراهم است.
شعار سال: ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهر از ساعت ۸ صبح چهارشنبه (۲۰ اسفند) در سراسر کشور آغاز شده و تا روز ۲۶ اسفند به مدت ۷ روز ادامه دارد.

به گفته دبیر ستاد انتخابات کشور و با توجه به گزارش نخستین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، در روز گذشته ۲۲۵۴ نفر تا ساعت ۱۸:۰۰ برای ثبت‌نام اقدام کردند که از این تعداد، بیش از ۳۶ درصد ثبت‌نام‌ها بصورت الکترونیک انجام شد.

تفاوت ثبت نام در این دوره از انتخابات امکان الکترونیکی بودن آن در شرایط کرونایی است.دومین روز ثبت نام شورا‌ها از دقایقی پیش یعنی ساعت ۸ صبح آغاز شده است. در روز گذشته مواردی همچون توصیه به داوطلبین این انتخابات برای ثبت نام غیرحضوری و همراه داشتن خودکار هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری با توجه به وجود شرایط کرونایی در کشور بار‌ها مورد تاکید مسئولین انتخابات قرار گرفت.
 
قطعی شدن ثبت نام۳۵۵۱داوطلب انتخابات شورا تاساعت۱۸امروز

چمران: اگر مردم ضرورتی بدانند قطعا در خدمت آن‌ها هستم

به گزارش ایسنا، مهدی چمران رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران ساعت ۱۲ در جمع خبرنگاران در خصوص ثبت نام خود نیز برای شورای شهر تهران اظهار کرد: هنوز ثبت نام نکرده‌ام خودم دوست ندارم بیایم به دلیل این‌که عرصه را به جوانان بسپاریم، اما به دلایلی همچون بحث تجربه، دوستان این تکلیف را می‌کنند و اگر مردم هم ضرورتی بدانند قطعا در خدمت آن‌ها خواهم بود.

وی در ادامه گفت: باید در خصوص ثبت نام تصمیم بگیرم در این راستا با مردم و دوستان مشورت خواهم کرد آن‌ها که می‌شناسند می‌گویند شرکت کنم.

رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بررسی گزینه شهرداری تهران نیز اظهار کرد: هنوز برای شهردار به صورت مصداقی صحبت نکرده‌ایم، اما برای شورا و شهرداری شاخص‌هایی را مشخص کردیم که قطعا آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

فرماندار تهران: اعضای هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران انتخاب شدند

فرماندار تهران از انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات سال ۱۴۰۰ شهر تهران خبر داد. عیسی فرهادی در ساعت ۱۳ با حضور در جمع خبرنگاران گفت: آقایان سید محمدرضا آیت اللهی، محمد مهدی اعلایی، نعمت الله ترکی، سید محمد رضوی، سید غلامرضا هاشمی، تقوی نژاد، سید محمد هاشمی و علیرضا محفوظی به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات سال ۱۴۰۰ شهر تهران برای چهار انتخابات شورای شهر، ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری تعیین شدند.

دریافت پیامک ثبت نام قطعی برای داوطلبین ثبت نام شورا‌ها الزامی است.

حسن بیگی: دریافت پیامک بعد از ثبت نام داوطلبان الزامی است

شکرالله حسن بیگی نیز در ساعت ۱۴:۴۵ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای برخی داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران که به صورت غیر حضوری نسبت به ثبت نام اقدام کردند مشکلی پیش آمده است، گفت: داوطلبان باید توجه داشته باشند که اگر از طریق نرم افزار موبایلی و یا از طریق رایانه شخصی اقدام به ثبت نام کردند حتما باید پیامکی تحت عنوان «اطلاعات توسط فرمانداری تایید و ثبت نام شما قطعی است» با سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ ارسال شود.

وی ادامه داد: بی تردید عدم دریافت این پیامک به معنای این است که ثبت نام داوطلبان تکمیل و نهایی نشده است. در این راستا اگر مراحل ثبت نام توسط داوطلبین انجام شد، ولی این پیامک برایشان ارسال نشد باید برای بررسی مشکل به فرمانداری مراجعه کنند.

نهایی شدن ثبت نام ۱۵۱ نفر در استان تهران از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۵ امروز

به گزارش ایسنا، شکرالله حسن بیگی همچنین در ساعت ۱۵:۳۰ در تشریح آمار ثبت نام کنندگان شورا در استان تهران گفت: از ۸ صبح امروز پنجشنبه دومین روز ثبت نام تا ساعت ۱۵، ۱۵۱ نفر ثبت نامشان در استان تهران نهایی شده است که ۹۷ نفر از این تعداد برای شهر تهران بوده اند. همچنین ۲۱۵ نفر نیز ثبت نامشان در حال بررسی است.

وی افزود: از ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر نیز ۲۲۹ نفر اقدام به ثبت نام کرده اند و ۱۳۷ نفر نیز از روز قبل اقدام به ثبت نام کرده بودند که هنوز ثبت نامشان از سوی فرمانداری نهایی نشده است.

به گزارش ایسنا، ساعت ۱۸ دومین روز زمان ثبت نام حضوری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در محل ساختمان شماره ٢ فرمانداری تهران به پایان رسید، البته امکان ثبت نام الکترونیکی ۲۴ ساعته فراهم است و تنها در ۲۶ اسفند ماه آخرین روز، ثبت نام الکترونیکی هم ساعت ۱۸ به پایان می‌رسد.

ثبت نام ۳۵۵۱ نفر تا ساعت ۱۸ امروز قطعی شد/ بیش از ۲۶ درصد ثبت نام‌ها بصورت الکترونیک صورت گرفت

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور ساعت ۲۰ امشب گزارش تجمیعی ثبت نام انتخابات شورا‌ها از آغاز ثبت نام ۲۰ اسفند ماه تا ساعت ۱۸ امروز ۲۱ اسفند را اعلام کرد.

سید اسماعیل موسوی در این باره گفت: از روز گذشته تا ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه، ثبت نام ۳۵۵۱ نفر از داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر، نهایی شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اعلام این خبر افزود: بیش از ۲۶ درصد افرادی که تا ساعت ۱۸ دومین روز از مهلت قانونی، ثبت نام کردند، از روش‌های الکترونیک شامل تلفن همراه و رایانه شخصی برای ثبت نام استفاده کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: بیش از ۱۷ درصد داوطلبان روز نخست ثبت نام انتخابات شوراها، با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ثبت نام کردند. موسوی کمتر از ۵۷ درصدثبت نام‌ها تا پایان روز دوم مهلت قانونی ثبت نام را افرادی برشمرد که به فرمانداری‌ها مراجعه کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان، امکان ثبت نام در تمام ساعات شبانه روز را از مزایای ثبت نام الکترونیک برشمرد و با یادآوری شیوع کرونا و اهمیت و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، از همه افرادی که تمایل دارند در انتخابات شورا‌های شهر ثبت نام کنند، دعوت کرد تا با استفاده از موبایل‌های هوشمند و یا رایانه شخصی و با سهولت کامل و بدون هرگونه هزینه، ثبت نام کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۹۹۱۲۲۱۱۶۰۳۰، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
اين كرونا خيلي در رشد الكترونيكي فعاليت هاي دولتي و حاكميتي نقش داشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین