پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۹۷۹
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
مقامات مصر از ممنوعیت برپایی سفره‌های الرحمن در ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد این کشور به دلیل کرونا خبر دادند.
شعار سال: «نوح العیسوی» معاون وزارت اوقاف مصر در امور مساجد این کشور گفت: این وزارتخانه حکم بستن مساجدی را صادر خواهد کرد که اقدامات پیشگیرانه را در ماه مبارک رمضان رعایت نکنند.

العیسوی تصریح کرد: نظر به رعایت تدابیر پیشگیرانه، بازگشت نماز تراویج در مساجدی که نماز جمعه در آن‌ها برگزار می‌شود، تصمیم گیری شده است.

وی افزود: کسی که به ویروس کرونامبتلا می‌شود، جایز نیست به مسجد برود، اما اگر وارد مسجد شود، گناهکار است و نباید نماز تراویح را در مساجد بخواند.

این در حالی است که دولت مصر آمادگی‌ها برای مقابله با موج سوم ویروس کرونا در این کشور را همزمان با افزایش تعداد مبتلایان آغاز کرده است.

گفتنی است مردم مصر در روز‌های ماه مبارک رمضان با برپایی سفره‌های الرحمان در ساعت افطار، همه روزه داران را به افطاری ساده دعوت می‌کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، کدخبر shafaqna.com، ۱۱۱۷۱۵۳
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین