پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۹۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم از پیگیری راه‌اندازی سالن‌های سینمایی در بخش‌های استان قم خبر داد.
شعار سال: رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم از پیگیری راه‌اندازی سالن‌های سینمایی در بخش‌های استان قم خبر داد.

کاظم رضوانی، با بیان اینکه سینمای ونوس در ایام نوروز پذیرای علاقه‌مندان است، اظهار کرد: فیلم‌های خورشید مجیدی، خون شد مسعود کیمیایی و تک خال مجید مافی از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در این سینما اکران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به مدیران سینما‌ها ابلاغ شده پروتکل‌های بهداشتی و فاصله یک متر را رعایت و از مواد ضدعفونی کننده و ماسک استفاده کنند که بازرسی‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد.

رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم با بیان اینکه استقبال از سینما‌ها به دلیل کرونا کاهش پیدا کرده است، گفت: سال گذشته ذائقه مردم از سینما تغییر پیدا کرد و به دلیل کرونا، VOD‌ها در سبد فرهنگی خانوار قرار گرفت.

وی یادآور شد: هنوز برخی افراد علاقمند به سینما هستند بنابراین ابزار‌های دیگر نمی‌تواند جایگزین سینما شود، زیرا هر یک از امکانات و ابزار‌ها کارکرد خود را دارد.

رضوانی با اشاره به جبران خسارت ناشی از کرونا برای سینماداران گفت: برای جبران خسارت تسهیلات بلاعوض به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به هر سالن اختصاص پیدا کرد و در سال جدید برای بخش‌های تابعه استان قم دنبال هستیم که سالن‌های سینمایی را فعال کنیم.

وی وضعیت سینمای استان را تابع سینما‌های کشور دانست و افزود: سینما‌های کشور سال خوبی را تجربه نکردند. امید بر این است که بیماری منحوس کرونا ریشه‌کن شود و روز‌های خوب برای سینما را پیش رو داشته باشیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6 فروردین 1400، کدخبر: 14000105000208، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین