پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۲۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
یک مقام مطلع نزدیک به هیئت ایرانی شرکت کننده در کمیسیون مشترک برجام گفت: دستور مذاکرات سه‌شنبه تنها گفتگو‌های حقوقی برای شیوه اجرای تعهدات طرفین و راستی‌آزمایی آنهاست.

شعار سال:  با توجه به اظهارات متعدد غربی‌ها درباره تعمیم مذاکرات به برنامه‌های موشکی و منطقه‌ای ایران، شرط ایران برای بازگشت به تعهدات برجامی رفع کامل و یک مرحله‌ای تحریم‌های آمریکا و سپس راستی‌آزمایی آن است نه مسیر گام‌به‌گام.

در این شرایط اگر ۱+۴ آمریکا را به این چارچوب راضی کند، ایران به تعهدات خود بازخواهد گشت و الا تهران بدون هیچ عجله‌ای مسیر کنونی را ادامه خواهد داد.

عباس عراقچی معاون وزیر خارجه نیز در این باره گفت: «درباره بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات برجامی تنها با ۱+۴ گفتگو می‌کنیم و هیچ گفتگوی مستقیم یا غیرمستقیمی با آمریکا نخواهیم داشت و در این نشست چارچوب‌های مدنظر بنا بر سیاست‌های اعلامی رهبر انقلاب را اعلام می‌کنیم.»

نشست فصلی کمیسیون مشترک برجام فردا سه‌شنبه ۱۷ فروردین با حضور نماینده ایران و ۱+۴ در وین برگزار می‌شود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار:  16 فروردین 1400، کدخبر: 3066202،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
ایران به هیچ عنوان نباید برای بار دوم در مذاکرات وا بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین