پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
معاون وزیر خارجه روسیه در آستانه نشست مشترک برجام که فردا در وین برگزار خواهد شد، اعلام کرد: مسکو به تصمیم ایران درباره امتناع از گفتگو‌های مستقیم با آمریکا احترام می‌گذارد.

شعار سال: سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: به تصمیم ایران مبنی بر امتناع از گفتگوهای مستقیم با آمریکا احترام می گذاریم.
 
 معاون وزیر خارجه روسیه در این باره ادامه داد: روسیه از ایده سیاست خارجی اروپا برای برگزاری تماس غیررسمی میان اعضای برجام و همچنین آمریکا حمایت کرده بود؛ اما ایران تصمیم دیگری در این خصوص اتخاذ کرد. بر این اساس، روسیه به تصمیم ایران در خصوص امتناع از مذاکرات مستقیم با آمریکا احترام می گذارد.
 
سرگئی ریابکوف در این باره اضافه کرد: ایران آماده کار روی معیارهای بازگشت به اجرای کامل برجام است. مسکو انتظار دارد پس از نشست فردا در وین رایزنی های تخصصی، در واقع گفتگوهای غیر مستقیم بین ایران و آمریکا برای احیای برجام برقرار شود.
 
گفتنی است که نوزدهمین نشست مشترک برجام فردا سه شنبه در وین برگزار می شود و اعلام شده است که نماینده آمریکا نیز در وین حاضر خواهد بود؛ اما تهران پیشتر اعلام کرده است که بازگشت واشنگتن به توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ نیازی به مذاکره نداشته و لذا دیداری میان نمایندگان ایران و آمریکا فردا روی نخواهد داد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصاد آنلاین  ، تاریخ انتشار:16 فروردین 1400، کدخبر: 518111، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
0
0
امان از دست این احتمال که بازار رو در حالت کما قرار داده من میگم یا زنگی زنگ یا رومی روم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین