پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۷۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد نماینده این کشور در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام ضمن اعلام این که جایگزینی برای برجام وجود ندارد، خواستار بازگشت هر چه سریع‌تر این توافق به چارچوب اصلی آن شد.
شعار سال: وزارت خارجه روسیه خواستار بازگشت هر چه سریع‌تر برجام به چارچوب اصلی آن شد.

این وزارتخانه اعلام کرد شرکت‌کنندگان در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام درباره اقداماتی که آمریکا باید برای برداشتن تحریم‌های اعمال شده علیه ایران انجام دهد، گفت‌وگو کردند.

به گزارش «تاس»، وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود بعد از نشست برجام که با مشارکت «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه این کشور برگزار شد، افزود: طرف روسی با قاطعیت پیش می‌رود که جایگزینی برای برجام وجود ندارد و مصرانه از همه طرف‌ها می‌خواهد هر تلاشی را برای بازگرداندن توافق هسته‌ای به چارچوب اولیه در سریع‌ترین زمان ممکن به کار بگیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 13 فروردین  1400، کد خبر: 4959563،  www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
روسيه هم خيلي وقته در زمينه سياسي پشت ارمان هاي انقلاب ايران ايستادگي ميكنه و هزينه داده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین