پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه موضع گیری علیه سند همکاری ایران و چین مدعی شد که به هر حال پکن در برخی موارد از جمله برنامه هسته‌ای ایران با واشنگتن منافع مشترک دارد.
شعار سال: ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست مطبوعاتی این نهاد در پاسخ به این سوال که نظر واشنگتن درباره سند همکاری ۲۵ ساله چین-ایران چیست؛ مدعی شد: همانطور که می‌دانید روابط ما با چین بر پایه رقابت است، اما در برخی حوزه‌ها میزان کمی از همکاری تاکتیکی داریم. در روز‌های اخیر نیز درباره برخی از این حوزه‌ها صحبت کرده‌ایم و اتفاقاً ایران یکی از این موضوعات است.
 
مهار برنامه هسته‌ای ایران

پرایس در ادامه ادعا‌های خود افزود: چین در باب تلاش‌ها به منظور مهار برنامه هسته‌ای ایران، همکاری کرده است. چین از اعضای اصلی گروه ۱+۵ است و قطعاً علاقه‌ای به این ندارد که شاهد تولید سلاح اتمی توسط ایران باشد چراکه این موضوع موجب بی ثباتی شدید در منطقه‌ای خواهد شد که چین به آن وابسته است.

پرایس در نهایت مدعی شد: ما با همه طرف‌ها ازجمله چین درباره برجام و تحولات آینده آن در تعامل بوده‌ایم. همانطور که قبلاً هم گفته‌ایم همچنان برای یک گفت‌وگوی معنادار با ایران آمادگی داریم تا راهی متقابل برای بازگشت به برجام و تعهدات آن پیدا کنیم و قطعاً ما به تعامل با چین و دیگر کشور‌ها به منظور منصرف کردن آن‌ها از انجام اقداماتی در قبال ایران یا هر موضوع دیگری که تهدیدی برای منافع ما باشد، ادامه خواهیم داد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازدیار میرزا، تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۱۳۵۷۵. diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
چيني ها از خداشون هست كه ايران به صورت يكطرفه با اون ها ارتباط داشته باشه ولي ما نبايد اين مسير رو در پيش بگيريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین