پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۶۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که مذاکرات وین چه مدت می‌تواند طول بکشد، پاسخ داد: "راهی طولانی در پیش است. "
شعار سال: به نقل از اسپوتنیک، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن برای حضور در دور سوم نشست وین آماده است و انتظار "یک راه طولانی" از مذاکرات پیش روی ما است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که هیئت آمریکایی در دور سوم گفتگو‌های برجام، که این هفته در وین آغاز می‌شود، شرکت می‌کند و واشنگتن منتظر "راه طولانی" مذاکرات است.

پرایس در ادامه گفت: راب مالی، فرستاده ویژه ایالات متحده آمریکا در اوایل هفته به وین باز می‌گردد، او روز سه شنبه به آنجا می‌رود. ما دو دور مذاکرات غیرمستقیم را به اتمام رسانده‌ایم. منتظر آن هستیم تا مذاکرات غیرمستقیم برنامه‌ریزی شده با ایران، مجددا آغاز شود.

وی در پاسخ به این سوال که این مذاکرات چه مدت می‌تواند طول بکشد، پاسخ داد: "راهی طولانی در پیش است. "

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین گفت که مذاکرات وین سازنده بود، اما تعیین کننده نبوده است. ما در مورد جزئیات موضوع تسهیل تحریم‌ها توضیحی نمی‌دهیم، زیرا سر این موضوع هنوز بحث وجود دارد.

کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و ۱+۴ و به ریاست اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه در وین برگزار می‌شود.

ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده خواهد داشت.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۴۹۲۳۴۵، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
واقعا برای مردم تحمل این وضعیت سخت و جانفرساسا دیگه کاس صبرشون تموم شده حتی یک ساعتم دیگه تحمل ندارن زودتر تمومش کنید این غائله رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
این ها میخوان با این کارشون دولت بعدی ایران رو وادار به مذاکره کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین