پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
ندایی از ممنوعیت تبلیغات زودهنگام نامزد‌های انتخاباتی خبر داد و گفت: فعالیت و تحرکات تبلیغاتی نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این استان رصد و بررسی می‌شود.
شعار سال: بهروز ندایی روز یکشنبه با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام نامزد‌ها غیرقانونی است، افزود: روند تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در حال رصد و بررسی است و ممنوعیت تبلیغات زودهنگام نیز ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: زمان قانونی تبلیغات نامزد‌های تایید صلاحیت شده ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ۲۰ تا ۲۶ خردادماه خواهد بود و هرگونه تخلف تبلیغاتی به صورت دقیق بررسی و تذکرات لازم به آن‌ها داده خواهد شد.

ندایی اظهارکرد: با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر، روند بررسی صلاحیت‌ها آغاز شده و لیست تایید صلاحیت‌شدگان در مهلت قانونی ابلاغ خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: فرآیند ثبت‌نام نامزد‌های شورا‌های اسلامی روستا و عشایر استان همزمان با سراسر کشور از دوشنبه ۱۶ فروردین ماه آغاز و تا روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه در مجموع ۸۷۸ نفر برای رقابت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در استان اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: نامزد‌ها برای راهیابی به پارلمان محلی ۳۱ شهر در استان ثبت نام کرده‌اند.

رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان اردبیل از مهیا شدن امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این استان خبرداد.

ندایی ادامه داد: با همکاری اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران نیازمندی‌های لازم برای برگزاری انتخابات احصا و تامین شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تلاش می‌شود با انجام هماهنگی‌های لازم و افزایش شعب اخذ رای از ازدحام جمعیت در شعب جلوگیری و پروتکل‌های بهداشتی به نحو احسن رعایت شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: تعداد کل واجدین شرایط شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل یک میلیون نفر است که از این تعداد ۲۲ هزار نفر رای اولی محسوب هستند.

استان اردبیل دارای پنج حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، حوزه انتخابیه مشگین‌شهر، حوزه انتخابیه گرمی، حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز است و در مجموع سه هزار و ۲۵۲ نفر به عنوان شورای روستا و ۱۶۵ هم به عنوان شورای شهر در این دوره انتخاب خواهند شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران همزمان با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۲۸۳۶۶۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین