پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۳۹۰
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران از پیشنهاد قرنطینه ۱۰ روزه تهران به ستاد ملی کرونا خبر داد.
شعار سال: نادر توکلی، معاون درمان ستاد کرونای تهران، با اشاره به بروز وضعیت قرمز در تهران اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل شرایط قرمز در تهرانُ ستاد کرونای استان پیشنهاد داده است تا تهران به مدت ۱۰ روز قرنطینه شود. اگر پیشنهاد ستاد کرونای تهران در ستاد ملی به تصویب برسد به جز مشاغل گروه یک که شامل شغل‌های امدادی و تامین کننده مایحتاج مردم هستند، سایر مشاغل فعالیتشان متوقف می‌شود.

او افزود: در بسته پیشنهادی ستاد کرونای استان تهران به ستاد ملی همه پاساژ‌ها، همایش‌ها و مکان تجمعی و به خصوص سربسته باید تعطیل شوند.

توکلی گفت: در جلسه دیروز مصوب شده است که حدود هشت هزار تخت کاربردی بیمارستان‌های استان تهران برای پذیرش بیماران کرونایی آماده باشند در حال حاضر از بین ۱۷۵ بیمارستان استان تهران در حدود ۱۷۳ مرکز درمانی فعال در حوزه بیماری کرونا هستند.

برگزاری آزمون‌های حضوری در شهر‌های قرمز ممنوع است

معاون درمان ستاد کرونای تهران اشاره به برگزاری آزمون‌های حضوری اظهار کرد: در حال حاضر شرایط تهران از نظر وضعیت کرونایی قرمز است و بر اساس دستورالعمل‌های تدوینی و ابلاغ شده برگزاری هر نوع آزمون حضوری و همایش‌ها و تجمعات ممنوع است.

او افزود: آزمون وکالت روز جمعه در تهران نیز قائدتا به دلیل شرایط قرمز تهران نباید به صورت حضوری برگزار شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصرایران، تاریخ انتشار ۱۶ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: 777947، www.asriran.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین