پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
بر اساس اعلام فرماندار منطقه اوزاکا در ژاپن، با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، حمل مشعل المپیک در مسیر‌های عمومی در شهر اوزاکا اجرا نمی‌شود.
شعار سال: هیروفومی یوشیمورا بدون اشاره به محل‌ها و مسیر‌های حمل مشعل در پاسخ به خبرنگاران گفت: نسبت به حاملین مشعل ابراز تاسف می‌کنیم، اما مراسم حمل مشعل را در جاده‌های عمومی در شهر اوساکا انجام نخواهیم داد. در صورت وجود گزینه‌های دیگر، با کمیته برگزاری #توکیو۲۰۲۰ مذاکره خواهیم کرد.
اظهارات وی یک روز پس از اعلام لغو مراسم حمل مشعل بدلیل پاندمی فراگیر کووید۱۹در اوزاکا بیان شد.

وزیر المپیک ژاپن، تامایو ماروکاوا، ضمن ابراز حمایت از این اقدام اعلام کرد اعلام پیشنهادی کنسلی مراسم از سوی فرمانداری اوزاکا بدلیل نیاز به مهار شیوع عفونت منطقی است. اما سیکو هاشیموتو، رئیس توکیو ۲۰۲۰ به خبرنگاران گفت که سرنوشت مراسم حمل مشعل در بخش اوزاکا همچنان درحال بررسی است. هاشیموتو در این خصوص گفت: مایلیم دراولین فرصت به نتیجه برسیم، اما صحبت‌ها همچنان ادامه دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پانا، تاریخ انتشار:۱۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۷۴۷۲۹، www.pana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
0
آقایان نحوه مدیریت را از ژاپنی ها یاد بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین