پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
خیابان ولی عصر، بزرگترین و مهم‌ترین خیابان تهران و خاورمیانه، در پنجاه سال گذشته در حال تعریض بود؛ اما به تازگی مالکان برخیابان با پرداخت پول می‌توانند بدون عقب‌نشینی ساخت و ساز خود را انجام دهند.
شعار سال: مجموعه فعلی شهرداری تهران به ریاست هاشمی رفسنجانی و شهرداری حناچی مدام تکرار می‌کنند که در دوران قالیباف و احمدی‌نژاد با فروش تراکم، شهرفروشی اتفاق افتاده است که کاملا درست است.

اما اگر شهرداران قبلی با فروش ارتفاع تهران را فروختند، مجموعه فعلی هم با فروش پهنا و از پایین همان کار را ادامه می‌دهند.

خیابان ولی عصر، بزرگترین و مهمترین خیابان تهران و خاورمیانه، در پنجاه سال گذشته در حال تعریض بود؛ اما به تازگی مالکان برخیابان با پرداخت پول می‌توانند بدون عقب‌نشینی ساخت و ساز خود را انجام دهند.
تهران را فروختند هم از بالا، هم از پایین!
عکس بالا نشان می‌دهد حتی مالکی که عقب‌نشینی کرده با شنیدن این امکان چطور سریع جلو آمده! در نتیجه پیاده‌رو که در پنجاه سال گذشته در حال تعریض بود از پارسال قابل فروش شده است. البته ادعای شهردار منطقه یازده این است که برای حفظ آثار تاریخی این مصوبه را گرفته، درحالی که کاملا دروغ و فریب است.

خداحافظ، ولی عصر، خداحافظ تهران.

دکتر نظام بهرامی کمیل

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از جامعه‌شناسی اقتصادی و توسعه
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
آثار تاریخی و فرهنگی را حفظ کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین