پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۲
برخی از کارگران فعال دراین میدان با ارسال نامه‌ای به ایمیل "نفتی‌ها" خواستار پیگیری تبعیض‌هایی، چون افزایش روند جذب نیرو‌های غیربومی دراین منطقه و تعدیل نیرو‌های بومی شده اند!

شعار سال: کمتر از یکسال از زمانیکه خبر خودکشی یکی از کارگران فعال در میدان نفتی یادآوران رسانه ای شد می‌گذرد؛ حال پس ازاین مدت برخی از کارگران فعال دراین میدان با ارسال نامه‌ای به رسانه ها خواستار پیگیری تبعیض‌هایی چون افزایش روند جذب نیروهای غیربومی دراین منطقه و تعدیل نیروهای بومی شده اند!
روندی که به اذعان این کارگران بارها و بارها از طریق نامه نگاری‌های مختلف به اطلاع وزیر نفت رسانده شده اما تا کنون پاسخی در خصوص آن دریافت نکرده اند. آنطور که این کارگران نوشته اند اخیرا ۱۶ نیروی بومی فعال دراین میدان نفتی اخراج و کارکنانی از شهرهای دیگر به جای آنان جذب شده اند!
این کارگران با تاکید براینکه مشکلات کارگری دراین میدان ۲ تا ۳ سالی است که افزایش چشمگیری یافته تاکید کردند نحوه برخورد نماینده پیمانکار با نیروی انسانی قابل قبول نیست و خواستار توجه ویژه نهادهای نظارتی به نحوه توسعه میدان نفتی یادآوران بالاخص نحوه تعامل با نیروی انسانی دراین میدان شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نفتی ها، تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۰۴۲۷، www.naftiha.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
انقد اوضاع وزارت خونه بعد از روحانی تنزل پیدا کرده در اثر سو مدیریت ها کع خدا میدونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین