پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
عزت الله ضرغامی ضمن رد کردن دعوت شورای وحدت اصولگرایان اظهار کرد: مستقل از احزاب و تشکل‌های سیاسی آمده ام و ضمن احترام به همه‌ی نامزد ها، رقبا، تشکل‌های سیاسی و تشکر از تلاش آنان برای مشارکت هرچه پرشورتر مردم در انتخابات، بنای ورود به سازوکار‌های مرسوم را ندارم.
شعار سال: عزت الله ضرغامی درپاسخ به این پرسش که روز گذشته آقای متکی سخنگوی شورای وحدت شما را یکی از نامزد‌هایی معرفی کرد که که شورای وحدت برای انتخابات ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار خواهد داد. آیا شما در این فرآیند حضور دارید گفت: بار‌ها اعلام کرده ام که برای تقویت جبهه انقلاب، به صورت «مستقل» خواهم آمد.

وی افزود: ضمن احترام به همه‌ی نامزد ها، رقبا، تشکل‌های سیاسی و تشکر از تلاش آنان برای مشارکت هرچه پرشورتر مردم در انتخابات، بنای ورود به سازوکار‌های مرسوم را ندارم.
 
این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری همچنین در توئیتی بر این موضوع تاکید کرد.

رد دعوت شورای وحدت اصولگرایان توسط ضرغامی

پیش از این منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفته بود که ۱۰ گزینه اصلی شورای وحدت اصول‌گرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری این‌ها هستند: سید ابراهیم رئیسی، محمد باقر قالیباف، محسن رضایی، سعید جلیلی، حسین دهقان، علی نیکزاد، حسین قاضی‌زاده هاشمی، عزت‌الله ضرغامی، رستم قاسمی و سعید محمد.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۹فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: hamshahrionline.ir، ۵۹۵۸۹۳
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
بله شما بگویید آقای ضرغامی ما هم باور می کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین