پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۳۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
استاندار خوزستان در سفر کاری خود به شهرستان شوشتر، ضمن بازدید از روند اجرایی طرح‌های مختلف این شهرستان و بررسی مشکلات آن‌ها، از آغاز لایروبی بند‌های آبشار‌های ثبت جهانی شوشتر در ماه آینده خبر داد.
شعار سال: قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان بازدید‌های خود از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف شهرستان شوشتر، اظهار کرد: یک از طرح‌هایی که از آن بازدید کردیم، بازگشایی و تکمیل خیابان شیخ جعفر در بافت تاریخی بود که قرار شد ظرف دو هفته کار کارشناسی آن انجام شود و راه و شهرسازی از محل واگذاری ۱۰ درصد سهم شهرداری کمک کند و با همکاری دفتر فنی، معاون عمرانی استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری، جدول زمانی آن مشخص تا این خیابان بازگشایی و تملک آن انجام شود.

وی عنوان کرد: طرح بعدی، اجرای پل بالای آرامگاه شیخ شوشتری بود که قرار شد طراحی و اجرای این طرح در دو قسمت توسط شهرداری و راه و شهرسازی مطرح و این طراحی به ما ارائه شود که تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص را داشته باشیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: بازدید بعدی از آبشار‌های ثبت جهانی شوشتر بود که تصمیم خوب و انقلابی در این رابطه گرفته و قرار بر این شد که پشت بند‌ها را لایروبی کنند و جلوی بند‌ها را هم خاکبرداری کنند که حدود سه و نیم میلیارد تومن هزینه دارد و شروع کار آن قرار شد از نیمه اردیبهشت به مدت چهار ماه باشد.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: همچنین در خصوص زیرگذر شرافت بررسی صورت گرفت و مدیرکل راه‌وشهرسازی قول داد اسناد مناقصه آن را سریعتر منتشر کند که کار زودتر انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۲۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۶۴۶۵۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین