پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
عباسی معروفان گفت: بیش از ۲۵۰ میلیون دلار ثبت سفارش تایید شده برای نهاده دامی داریم و نگرانی در خصوص تامین نهاده وجود ندارد.

شعار سال:حسن عباسی معروفان سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی درباره آخرین جزئیات ثبت سفارش نهاده های دامی اظهار کرد:بنابر آمار بیش از ۲۵۰ میلیون دلار ثبت سفارش تایید شده  برای نهاده دامی داریم که برای تخصیص ارز به بانک مرکزی ارسال شده است.
 
وی با بیان اینکه در فروردین تخصیص ارزی به واردات نهاده دامی صورت نگرفت، افزود: در چند روز گذشته تخصیص ارز به ثبت سفارش نهاده های دامی آغاز شده است و همواره بانک مرکزی پس از بررسی تخصیص های لازم را انجام می دهد.
 
عباسی معروفان ادامه داد: با توجه به آنکه موجودی کالا در بنادر به اندازه کافی است، بنابراین نگرانی از حیث تامین کالا نداریم و پس از تخصیص ارز، نهاده به مرور در اختیار دامدار و مرغدار قرار می گیرد.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نهاده دامی نداریم، بیان کرد: امر ترخیص نهاده مرتب در حال انجام است و جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص نیست.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری آگروفودنیوز  ، تاریخ انتشار:7 اردیبهشت 1400، کدخبر: 64640،www.agrofoodnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
همین که نگرانی مردم فروکش کنه اتفاقا خوشایند نیست برای پیشبرد اهدافی که مد نظر داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین