پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۸
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در دامان استادان دانشگاه افسری امام علی (ع) ۱۱۸۴ شهید والامقام برای دفاع از اسلام و ایران رشد یافتند و به فیض شهادت نائل آمدند.
شعار سال: سرتیپ کیومرث حیدری روز شنبه با حضور در دانشگاه افسری امام علی (ع) و در دیدار فرماندهان و دانشجویان این دانشگاه گفت: خداوند مقام شریف معلمی را برای حضرت محمد مصطفی (ص) که معلم و صراط مستقیم همه ما انسان‌ها است، انتخاب کرد و بعد از ایشان ائمه (ع) این وظیفه خطیر را برعهده داشتند و در عصر حاضر نیز، ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) این وظیفه مهم و صراط مستقیم را نسبت به عموم مسلمانان جهان بر عهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این دیدار و به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری (ره) و گرامیداشت روز معلم افزود: تعلیم و تعلّم هر دو عبادت است، چرا که کار انبیا و اوصیای الهی معلمی بوده است. در جامعه چه امتیازی بالاتر از این است که انسانی دست هم نوع خود را گرفته و از تاریکی‌ها و ظلمات نجات داده و به صراط مستقیم هدایت کند.

حیدری ضمن ارج نهادن به مقام معلم و جایگاه معلمی خاطرنشان کرد: در دامان استادان این دانشگاه ۱۱۸۴ شهید والامقام برای دفاع از اسلام، ناموس و ایران عزیز رشد یافتند و به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به جایگاه استاد شهید مطهری (ره) تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) به شهید مرتضی مطهری لقب شریف «معلم انقلاب» را اعطا فرمودند و این مهم نشان‌دهنده عظمت والای این شهید عزیز است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۷۰۶۱۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
چه عزيزاني رو از دست داديم و حضور تك تك شون در اين روزهاي ايران الزامي بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین