پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۸۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
یاشار سلطانی و وحید اشتری دو فعال رسانه‌ای درباره نقش رفیق دوست در پرونده یاس، ادعا‌هایی را مطرح کرده‌اند که نیازمند توضیحات آقای رفیق‌دوست یا سایر ذی نفعان و ذی مدخلان است. سلطانی و اشتری از قوه قضاییه تقاضای رسیدگی به نقش رفیق دوست در فساد‌های مطرح شده (ادعا شده) را کرده اند. منتظر انعکاس توضیحات ارسالی برای تنویر افکار عمومی هستیم.
شعار سال: برخی از منتقدین و فعالان سیاسی، علت مخالفت رفیق دوست با سعید محمد را به ارتباط او در پرونده‌هایی نظیر یاس و مواردی همانند ربط داده و مدعی شده اند که در پرونده مطرح درباره عیسی شریفی، رفیق دوست هم اتهاماتی دارد. شعار سال در خصوص صحت یا عدم صحت این ادعاها، نظر تائیدی یا نفی کننده مداشته و بنا بر وظیفه حرفه‌ای و در راستای تنویر افکار عمومی و ممانعت از ایجاد شایعات، اقدام به انعکاس خبر نموده است.

بر این قاعده و به منظور رعایت اصل بی‌طرفی و اطلاع‌رسانی درست، درخواست دریافت و انعکاس توضیحات مقامات ذی نفع و ذی صلاح و مطلعین را داریم.

آیا اتهامات وارد بر رفیق دوست صحت دارد؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین