پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶
سخنگوی سازمان ثبت احوال از آمادگی این سازمان برای صدور شناسنامه برای افرادی که اوراق هویتی‌شان مفقود شده اشاره کرد و گفت: در دو روز مانده به انتخابات شناسنامه جدید صادر نمی‌شود.

شعار سال: ابوترابی ادامه داد: در ۲۸ خرداد ماه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات میاندوره‌ای مجلس و خبرگان برگزار خواهد شد و بر همین اساس سازمان ثبت احوال اقدام به صدور شناسنامه المثنی برای کسانی که به هر دلیل شناسنامه خود را گم کرده‌اند، می‌کند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال افزود: یکی از اقلام مورد نیاز در انتخابات، اصل شناسنامه است و کسانی که به هر دلیلی شناسنامه خود را مفقود کرده‌اند در کمترین زمان ممکن شناسنامه خود را با مراجعه به سازمان ثبت احوال دریافت می‌کند  همچنین کسانی که دو روز مانده به انتخابات مطلع بشوند که شناسنامه خود را گم کرده‌اند، سازمان ثبت احوال برای آنها شناسنامه جدید صادر نخواهد کرد و صدور شناسنامه به بعد از انتخابات موکول می‌شود.

ابوترابی تصریح کرد: بر اساس قوانین و مقررات سازمان ثبت احوال، آخرین سریال شناسنامه که در سامانه ثبت احوال ثبت شده است به عنوان شناسایی اوراق هویتی محسوب می‌شود.

سخنگوی سازمان ثبت احوال در پایان در رابطه با آخرین آمار صدور کارت ملی هوشمند خاطر نشان کرد: تا به امروز ۶۰ میلیون و ۶۴۶ هزار نفر برای کارت ملی فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند که ۵۰ میلیون و ۷۷۳ هزار کارت ملی هوشمند صادر شده است. همچنین از این تعداد ۴ میلیون و ۱۵۲ هزار کارت تولید داخل است.

سیف الله ابوترابی، با اشاره به‌ آمادگی سازمان ثبت احوال برای همکاری و مشارکت در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیشِ رو اظهار کرد: بر اساس قوانین و مقررات سازمان ثبت احوال یکی از ۴ مراجع اعلام نظر کاندیداتورها محسوب می‌شود. بر همین اساس تمام شرایط از سوی سازمان ثبت احوال برای برگزاری یک انتخابات پرشور و حضور حداکثری هموطنان فراهم شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مشرق نیوز،تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۱۴۵۵۷، www.mashreghnews.ir.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
چی بگیم این ها هم هرروز یه قانون جدیدی از خودشون در میارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین