پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۴۲۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
دانشگاه تهران اعلام کرد با توجه به اینکه تهران از وضعیت قرمز خارج شده، دانشجویان از هفته آینده می‌توانند به خوابگاه مراجعه کنند.
شعارسال:بر اساس اعلام دانشگاه تهران، آن دسته از دانشجویانی که از طریق فرآیند آموزشی دانشگاه تا پایان سال ۹۹ در خوابگاه حضور داشتند، براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر خارج شدن شهر تهران از وضعیت قرمز می‌توانند طبق برنامه زیر از تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه به خوابگاه‌ها مراجعه کنند.
اولویت‌بندی براساس حروف الفبا؛
۱) الف- ب- پ – ت- ث شنبه ۲۵ اردیبهشت، ۸ صبح تا ۱۷ بعدازظهر
۲) ج-چ-ح-خ یکشنبه ۲۶ اردیبهشت، ۸ صبح تا ۱۷ بعدازظهر
۳) د-ذ-ر-ز-ژ-س-ش دوشنبه ۲۷ اردیبهشت، ۸ صبح تا ۱۷ بعدازظهر
۴) ص-ض-ط-ظ-ع-غ-ف-ق سه شنبه ۲۸ اردیبهشت، ۸ صبح تا ۱۷ بعدازظهر
۵) ک- گ- م چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت، ۸ صبح تا ۱۷ بعدازظهر
۶) ن-ه-و-‌ی پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت، ۸ صبح تا ۱۷ بعدازظهر
همچنین دانشجویان باید پیش از ورود به خوابگاه برای شرکت در طرح غربالگری ویروس کرونا به مرکز بهداشت جنب خوابگاه فاطمیه مراجعه و با اخذ گواهی و ارائه آن به انتظامات خوابگاه اقدام کنند.
بر این اساس دانشجویانی که تاکنون موفق به اخذ مجوز اسکان در خوابگاه نشده اند؛ لازم است براساس فرایند طراحی شده در یکسال گذشته به سامانه گلستان بخش پیشخوان خدمت مراجعه و فرایند مذکور را تکمیل کرده و لذا از مراجعه حضوری به خوابگاه جدآً خودداری کنند.


شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت همشهری، تاریخ انتشار ۲۳ اردبیهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۰۰۷۶۱، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین