پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
فرماندار بندرعباس گفت: ۳۲ روستا و ۵ مرکز بخش این شهرستان به دلیل آلودگی بالای بیماری کرونا برای مدت یک هفته قرنطینه شدند.
شعار سال: عزیزاله کناری عصر چهارشنبه در این خصوص اظهار داشت: مناطق قرنطینه شده در بخش شمیل شامل روستا‌های شمیل و بالولی، در بخش تخت شامل شهر تخت و روستا‌های زیارت، سردره، درتوجان و جلابی، در بخش قلعه قاضی و روستا چاه فعله می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در بخش فین شامل شهر فین و روستا‌های رضوان، لاور، مارم و قطب آباد و در بخش مرکزی شامل شهر تازیان و روستا‌های سرخون، قادهار، فتح الجلیل، هرمودر، فاریاب ایسین، قلعه ایسین، محله نو ایسین، قلات بالا و پایین، کنارو، محمدشمسی، محمد آباد، خونسرخ، پاتل بنوبند، جمال احمد، تل سیاه، چاهو، سودرو، بوستانو، گچین بالا و پایین قرنطینه شدند.

وی اضافه کرد: دهیاران در این ایام موظف هستند با استفاده از ظرفیت شورا‌ها در اجرای این طرح تلاش نمایند و نتیجه را به صورت روزانه از طریق بخشداری مربوطه به فرمانداری گزارش کنند.

فرماندار بندرعباس ابراز داشت: شهروندان برای برگشت به وضعیت قبلی و رد شدن از این پیک خطرناک مسائل بهداشتی را در بالاترین سطح ممکن رعایت کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۵ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۳۴۴۴۳۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
به این امید که هر چه زودتر این ویروس از بین برود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین