پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۹۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
از آن جا که با الکترونیکی شدن انتخابات، «کد انتخاباتی» نقش مهمی ایفاء می‌کند و کاندیدا‌ها باید در تبلیغات محیطی و مجازی از آن استفاده کنند عدم دریافت کد از سوی فرمانداری موانع بزرگی را ایجاد کرده است و بعضی از کاندیدا‌ها منتظرند در این فاصله کد انتخاباتی خود را بدانند تا تبلیغات خود را با آن به نمایش بگذارند. گفتنی است کد انتخاباتی بعد از ثبت نام کاندیدا‌ها باید به آن‌ها اعلام می‌شده و ربطی به صلاحیت یا عدم صلاحیت آن‌ها ندارد.
شعار سال: هرچند تا زمان برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد زمان زیادی باقی نمانده است، اما به جزء مساله مشخص نشدن تایید صلاحیت‌ها هنوز نواقص زیادی در برگزاری اجرایی انتخابات در استان گیلان وجود دارد که بسیاری از کار‌ها را با مشکل روبه رو کرده است.

پیش از این گفته می‌شد که انتخابات شورا‌ها در کلانشهر رشت به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود. با این حال تاکنون هیچ گونه اطلاع رسانی مناسبی در مورد نحوه برگزاری الکترونیکی این انتخابات نشده است و بسیاری از مردم نمی‌دانند که انتخابات الکترونیکی به چه صورت است و چگونه می‌توانند کاندیدا‌های خود را انتخاب کنند. هیات اجرایی انتخابات نیز در این رابطه بسیار ضعیف عمل کرده است و هیات‌های نظارت هم نتوانسته اند در این زمینه نظارت مناسب داشته باشند.

از سوی دیگر همچنان کد انتخاباتی بعضی از کاندیدا‌ها به آن‌ها اعلام نشده است. از آن جا که با الکترونیکی شدن انتخابات، «کد انتخاباتی» نقش مهمی ایفاء می‌کند و کاندیدا‌ها باید در تبلیغات محیطی و مجازی از آن استفاده کنند عدم دریافت کد از سوی فرمانداری موانع بزرگی را ایجاد کرده است و بعضی از کاندیدا‌ها منتظرند در این فاصله کد انتخاباتی خود را بدانند تا تبلیغات خود را با آن به نمایش بگذارند. گفتنی است کد انتخاباتی بعد از ثبت نام کاندیدا‌ها باید به آن‌ها اعلام می‌شده و ربطی به صلاحیت یا عدم صلاحیت آن‌ها ندارد.

همچنین هنوز بسیاری از صندوق‌های حوزه‌های انتخابیه در شهر رشت مشخص نیست و همین به یکی دیگر از مشکلات برگزاری انتخابات در سال ۱۴۰۰ منجر شده است. مسائلی که بیش از گذشته ضعف برگزاری انتخابات در استان گیلان و کشور را نشان می‌دهد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار: ۱۰خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: gilkhabar.ir، ۴۶۹۸۰۲
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
شاید هنوز برای دولت الکترونیک شدن زود است!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین