پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
شنیده می‌شود در انتخابات خبرگان که ۱۱ اسفند و همزمان با انتخابات مجلس برگزار می‌شود، علاوه بر آن که هر ۷ نامزد تاییدصلاحیت شده دوره قبل، در این دوره هم نامزد خواهند شدند، حجت الاسلام فلاحتی امام جمعه رشت هم در انتخابات ثبت نام خواهد کرد. شنیده‌ها از حضور مجدد آیت الله قربانی، امام جمعه سابق رشت در انتخابات علی‌رغم کهولت سن حکایت دارد. همچنین به نقل از گیل خبر، شنیده‌ها از مطرح شدن دوباره سه گزینه مورد حمایت سیاسیون و نمایندگان گیلان برای مدیرعاملی منطقه آزاد انزلی پس از چندماه حکایت دارد.

شعار سال: یکشنبه این هفته هم با دومین شماره از سری جدید شنیده‌های گیل خبر از محافل سیاسی و اجتماعی استان همراه شما هستیم.

شنیده‌های انتخاباتی و انتصاباتی مهرماه ۱۴۰۲ در گیلان


۱. شنیده می‌شود در انتخابات خبرگان که ۱۱ اسفند و همزمان با انتخابات مجلس برگزار می‌شود، علاوه بر آن که هر ۷ نامزد تاییدصلاحیت شده دوره قبل، در این دوره هم نامزد خواهند شدند، حجت الاسلام فلاحتی امام جمعه رشت هم در انتخابات ثبت نام خواهد کرد. اگر چه شنیده می‌شود امام جمعه فعلی رشت ابتدا باید در آزمون کتبی اجتهاد خبرگان شرکت کند. از سویی دیگر شنیده‌ها از حضور مجدد آیت الله قربانی، امام جمعه سابق رشت در انتخابات علی‌رغم کهولت سن حکایت دارد.

۲. شنیده‌ها از تغییر قریب الوقوع یکی از مقامات ارشد استان حکایت دارد. بنا بر این شنیده‌ها، جایگزین این مقامِ در شرف بازنشستگی، از استان‌های کویری به گیلان خواهد آمد و احتمالا تا پایان مهر ماه، مراسم تودیع و معارفه انجام خواهد شد.


۳. شنیده‌ها از مطرح شدن دوباره سه گزینه مورد حمایت سیاسیون و نمایندگان گیلان برای مدیرعاملی منطقه آزاد انزلی پس از چندماه حکایت دارد. از عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان، علی قاضی مدیر مجامع و حسابرسی منطقه آزاد انزلی و محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد و رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در گیلان، به عنوان سه گزینه اصلی مورد حمایت نمایندگان گیلان نام برده می‌شود. محمدسجاد سیاهکارزاده از دیگر گزینه‌های غیربومی و مورد حمایت جبهه پایداری است که با وجود مخالفت گسترده سیاسیون و نمایندگان استان، همچنان وضعیت نامعلومی دارد.

۴. شنیده‌ها از انتصاب عجیب فردی ردصلاحیت شده در انتخابات دو سال قبل شورای شهر یکی از شهر‌های جنوبی گیلان برای شهرداری همان شهر حکایت دارد! این فرد که در انتخابات شورای شهر علی‌رغم پیگیری‌های متعدد، به دلیل شائبات مختلف ردصلاحیت شده بود، شنیده می‌شود با حمایت‌های فرماندار و با وجود مخالفت فعالین اجتماعی و شهروندان این شهر، قرار است تا روز‌های آینده به عنوان شهردار منصوب شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گیل خبر، تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۹۰۴۷۵، gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین