پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
با پایان مهلت استعفای مدیران و مسئولان از سمت‌های اجرایی، کم‌کم چیدمان صحنه انتخابات در گیلان روشن‌تر می‌شود.

شعارسال: در این گزارش با شاخص‌ترین مسئولین گیلانی که به «شوق خدمت!» از مسئولیت‌های خود استعفا دادند تا خود را آماده شرکت در انتخابات مجلس در اسفند سال جاری کنند، آشنا می‌شویم.

از شوق خدمت!کدام مسئولان گیلانی برای شرکت در انتخابات استعفا دادند؟

حمیدرضا امام پناهی، فرماندار رشت را شاید بتوان مهم‌ترین چهره‌ای نامید که همان‌طور که از ماه‌ها قبل پیش‌بینی می‌شد، به قصد حضور در انتخابات فومن و شفت، از فرمانداری شهرستان مرکز استان استعفا داد.

محمدباقر باقرزاده، مدیرکل صداوسیما گیلان نیز که در واپسین روز‌های باقی مانده تا پایان مهلت استعفای مدیران اجرایی، از ریاست صداوسیما استان استعفا کرد، از دیگر گزینه‌های شاخص انتخابات مجلس است.

از شورا‌های شهر، بهمن کنعانی رئیس شورای شهر لاهیجان و حجت الاسلام فداکار، رئیس شورای شهر لنگرود از جمله افرادی بودند که برای حضور در انتخابات استعفا دادند.

از میان شهرداران، نام شهرام قهرمانی شهردار رانکوه املش در میان استعفا دهندگان به چشم می‌خورد که احتمال حضورش در انتخابات قوی ارزیابی می‌شود.

رحمت دیانت رئیس آموزش و پرورش سیاهکل و کمیل رمضان زاده سرپرست آموزش و پرورش رحیم آباد از دیگر افرادی هستند که با استعفای خود، آماده حضور در انتخابات شده‌اند.

استعفای حسن تامینی رئیس گیلانی فدراسیون شطرنج نیز که سابقه دو دوره نمایندگی رشت در مجلس شورای اسلامی را دارد، گمانه‌زنی‌ها از احتمال حضور مجدد وی در انتخابات مجلس را افزایش داده است.

بی‌شک عملکرد مثبت یا منفی این افراد در دوره مدیریتی‌شان می‌تواند معیار مناسبی برای ارزیابی آنان از سوی مردم در انتخابات آتی باشد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گیل خبر، تاریخ انتشار: 29خرداد1402، کدخبر: 488035، gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین