پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۳۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
از ساعتی پیش، یعنی شامگاه ۲۱ خرداد برخی منابع خبری از استعفای محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور سخن می‌گویند؛ خبری که فعلا واکنش رسمی در پی نداشته است.

شعارسال: موضوع رفتن محسن رضایی از دولت چندی قبل مطرح شد و یکی از دلایل آن هم کمرنگ شدن حضور او بود، تا حدی که در کوران مشکلات اقتصادی هیچ حرفی از او نبود و سخنی از کسی که عنوان معاون اقتصادی رئیس دولت را به دوش می‌کشد شنیده نمی‌شد.

استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی و ماموریت برای تشکیل دبیرخانه شورای عالی سران قوا ؟

پس از گمانه‌زنی‌ها درمورد برنامه‌های او برای حضور احتمالی در انتخابات مجلس دوازدهم، دفتر او - نه خود محسن رضایی - این گمانه‌ها را تکذیب کرد.

حالا از ساعتی قبل برخی منابع خبری و رسانه‌ها از استعفای او خبر داده‌اند. برخی می‌گویند پس از انتقادات از عملکرد شورای هماهنگی سران قوا، محسن رضایی با حکم رئیس‌جمهور به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا و رئیس دبیرخانه این شورا منصوب شده است. به همین دلیل محسن رضایی برای تاسیس دبیرخانه شورای هماهنگی سران سه قوه از معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور استعفا داده است.

یک رسانه اصولگرا نیز در همین رابطه نوشت: بالاخره استعفای محسن رضایی مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به رضایی سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که ظاهرا قرار است نقش جدی‌تری ایفا کند.

هنوز هیچ مقام رسمی درباره این خبر‌ها واکنشی نشان نداده است، اما به نظر می‌رسد بالا گرفتن ناگهانی این حرف و حدیث‌ها احتمالا از بروز تغییراتی در رأس معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور و شورای هماهنگی سران قوا حکایت دارد.

استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی و ماموریت برای تشکیل دبیرخانه شورای عالی سران قوا ؟

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اکوایران، تاریخ انتشار: 22خرداد1402، کدخبر: 37606، ecoiran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین