پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد: ایران در مردادماه میزبان مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان خواهد بود.
شعار سال: عبدالمهدی نصیرزاده با اشاره به حضور گاستون پاراژ رییس فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ در ایران گفت: سال‌ها بود ورزش پاورلیفتینگ در ایران برای زنان زیر زمینی بود و باید از وزارت ورزش و تیتیانا تشکر کنم که برای آموزش به ایران آمد. ورزش پاورلیفتینگ زیر سایه پرورش اندام قرار گرفته است. ما به دنبال برجسته کردن این رشته هستیم تا به عنوان یک شاخه در فدراسیون به یک ورزش مهم تبدیل شود. ما پیشنهاد میزبانی باشگاه‌های جهان را دادیم و آن‌ها هم پذیرفتند.

وی ادامه داد: پاراز به بابلسر می‌رود و بعد از آن با وزیر ورزش دیدار خواهد کرد تا در زمینه توسعه این رشته بحث و تبادل شود. مسابقات باشگاه‌های جهان در ارومیه برگزار خواهد شد و زمان آن مردادماه است.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: باید رشته ورزشی را وارد بازی‌های آسیایی کنیم و، چون مشکل دوپینگ است، باید در تمام مسابقات کنترل کنیم. در مسابقات محلی و لیگ حتما باید مامور تست دوپینگ حضور داشته باشد و ما این موضوع را اجرایی خواهیم کرد و با کسی تعارف نداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۴۹۱۷۴، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین