پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۸۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
طبق اظهارات سرپرست فدراسیون بدنسازی، وزارت ورزش و جوانان موافقت خود با فعالیت رسمی بانوان در رشته پاور لیفتینگ را اعلام کرد و به زودی از لباس این رشته ورزشی ورنمایی خواهد شد.

شعار سال: محمدتقی امیری خراسانی سرپرست فدراسیون بدنسازی در این باره گفت: طبق اعلام معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت بانوان در رشته پاورلیفتینگ صادر شده است.

وی افزود: از تیرماه سال ۹۶ فدراسیون طی نامه‌ای به معاونت وقت بانوان وزارت خواستار ارایه مجوز برای فعالیت قانونی بانوان در رشته پاورلیفتینگ همراه با رعایت تمامی موازین شرعی شدند و از مدتی قبل هم ما به طور جدی‌تری پیگیر دریافت این مجوز از وزارت خانه بودیم که طبق اعلام معاونت توسعه ورزش بانوان این مهم به ثمر نشست.

امیری خراسانی ادامه داد: پس از تایید هیات رییسه فدراسیون، نایب رییس بانوان نیز موظف است تا پیرامون چگونگی این ورزش بررسی کرده و برای ایجاد ساز و کار مناسب جهت شروع فعالیت این ورزش برنامه ریزی مناسب داشته باشد.

سرپرست فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: به زودی لباس پاورلیفتینگ بانوان تحویل نایب رییس بانوان فدراسیون خواهد شد و از آن رونمایی خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار خبر: ۲ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۷۰۲۰۱۳۲۱، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
یه خبر خوش دیگر در ورزش برای زنان شده زنان با این روحیه قوی و استقامت خود خود را به مردان نشان می‌دهند که هیچ کاستی در هیچ زمینه ای در مقایسه با آنها ندارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین