پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
نشست نواب رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با حضور رییس فدراسیون، معاون وزیر ورزش و جوانان، نایب رییس بانوان فدراسیون و روسای انجمن‌های تحت پوشش برگزار شد.

شعار سال: نشست نواب رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی امروز با حضور محمد علیپور رییس فدراسیون، مهین فرهادی زاد معاون وزیر ورزش و جوانان، لیلا محمدیان نایب رییس بانوان فدراسیون و روسای انجمن‌های تحت پوشش برگزار شد.

در این نشست پس از معرفی نواب رییس، محمدیان در خصوص عملکرد بانوان تحت پوشش گزارشی را ارائه کرد سپس رییس فدراسیون خطاب به معاون وزیر از فعالیت‌های بین المللی بانوان صحبت کرد و از فرهادی زاد درخواست کرد از این پس در جلسات نواب رییس فدراسیون‌ها با وی نمایندگان انجمن‌های ورزشی هم حضور داشته باشند.
در این نشست یلدا قاسمی نایب رییس بانوان انجمن سپک تاکرا پس از پخش ویدئو کلیپ گزارش کاملی از عملکرد و برنامه‌های خود ارائه کرد و گفت: بعد از اینکه در بازی‌های آسیایی جاکارتا عنوان پنجم را کسب کردیم تعداد فعالان این رشته تا حد قابل توجهی افزایش یافت و حالا در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان هم علاقمند داریم.
آبستان نایب رییس بانوان انجمن اسپوکس احکام مربیان این رشته را اهداء کرد.
در ادامه این نشست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: بطور حتم در جلسه بعدی که با نواب رییس بانوان فدراسیون‌های ورزشی دارم میزبان شما هم خواهم بود.
وی ضمن تشکر از علیپور برای برنامه ریزی دقیق در این فدراسیون اظهارداشت: بحث مطالبه گری مسئولان فدراسیون، ما را تشویق میکند برای کار بیشتر، ما همه کمبود‌هایی که در خصوص امکانات و تجهیزات لمس میکنیم و برای رفع آن تلاش‌های لازم را انجام میدهیم.
وی گفت: با مطالبه و بیان نیاز‌ها ما برنامه ریزی و سرمایه گذاری ویژه خواهیم کرد. در فرایند راه اندازی یک رشته و رشد باید آموزش را در بخش مربیگری و داور تقویت کنند.
فرهادی زاد خطاب به نواب رییس انجمن‌های ورزشی افزود: هرچه شما بیشنر فعالیت کنید بیشتر بانوان درگیر ورزش می‌شوند. این فدراسیون ۲۰ انجمن و ۸۰ رشته تحت پوشش دارد که آمار زیادی را در بر میگیرد. ارزیابی مدیران کل حکایت از تلاش زیاد و پیگیری آن‌ها دارد.
وزرات ورزش هر گونه کمکی که فدراسیون بخواهد در حد توان در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، کد خبر: 2753043، تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین