پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کاش خانم صوفی‌زاده هم به جای گرفتن حقوق از فدراسیون فوتبال، از ارزش‌های اجتماعی پست معاونت استفاده می‌کردند.
شعارسال:بازیکنان تیم فوتسال زنان ایران به فدراسیون اعتراض کرده‌اند که چرا پاداش قهرمانی ما را نمی‌دهید؟ نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال هم نه گذاشت، نه برداشت و گفت: « بازیکنان به علت نگرفتن پاداش ۲۲ میلیون تومانی اعتراض دارند! چرا نمی‌گویند بعد از قهرمانی که با مدیریت و حمایت فدراسیون و با برنامه ریزی سطح بالا به دست آمده ارزش‌های اجتماعی زیادی را به دست آوردند.»
 
خانم صوفی زاده ادامه دادند که:« هر کدام از این فوتسالیست‌ها مبالغ زیادی از تبلیغات محیطی بدست آ‌وردند و هیچ یک از آن‌ها محتاج پاداش اندک فدراسیون نیستند. این نوع رفتار ملی پوشان در شرایطی است که آن‌ها پیش از اجرای برنامه‌های هدفمند فدراسیون پیش بینی نمی‌کردند که در آسیا پنجم و یا ششم هم شوند.»
 
 واقعا با این استدلال‌های خانم معاون، خنده آمد خلق را! کاش خانم صوفی‌زاده هم به جای گرفتن حقوق از فدراسیون فوتبال، از ارزش‌های اجتماعی پست معاونت استفاده می‌کردند. بالاخره حالا که معاون شده‌اند مردم و اهالی فوتبال او را می‌شناسند.
 
نه تنها او بلکه تمام مدیران ورزش، سیاست، فرهنگ و ... می‌توانند از ارزش‌های معنوی پست خود به جای پاداش و حقوق استفاده کنند. ببینیم که با ارزش‌های اجتماعی می‌توانند اجاره یک ماه خانه خود را بدهند یا نه؟
 
نکته بعدی این است که آیا اهالی فدارسیون جرات دارند در مورد پاداش فوتبالیست‌های مرد هم اینگونه حرف بزنند؟ مثلا می‌توانند به اشکان دژاگه و سردار آزمون بگویند، پاداش شما همان ارزش اجتماعی است. مثلا آزمون جان! تو چگونه شده‌ای سرداری که بسیاری از تیم‌های اروپایی دنبال‌اش هستند؟ به خاطر ما. پس خبری از پاداش و این حرف‌ها نیست.
 
تازه فوتبالیست‌های مرد قهرمان هم نشده‌اند و برای یک برد ساده در مقابل یک تیم درجه چندم پاداش می‌گیرند چون کسی جرات ندارد به آنها بگوید بالای چشم‌شان ابروست.
 
چرا اهالی فدارسیون در مورد ویلموتس یا کی‌روش این حرف‌ها را نزدند. چرا به کی‌روش نگفتند که با ایران دوباره نام خود را احیا کرد. چرا تا ویلموتس لب به اعتراض گشود، 2 میلیون دلار ناقابل را از یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شستا گرفتند و در ترکیه به دست این سرمربی بلژیکی رساندند.
 
به نظر می‌رسد اهالی فدارسیون برای همه مادر هستند و برای بانوان فوتبالیست و فوتسالیست، زن‌بابا.
 
در جامعه امروز ما برای برخی 5 میلیون یک عالمه پول است و برای برخی پول تو جیبی کوچک‌ترین بچه خانواده .حالا  22 میلیون برای بازیکنان زن فوتسال، به اندازه 220 میلیون ارزش دارد. مگر آنها چقدر از فوتسال درآمد دارند؟ مگر باشگاه‌های‌شان چقدر به آنها حقوق می‌دهند؟
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   سایت خبری تحلیلی  عصر ایران ،تاریخ انتشار:  3  تیر 1399،کدخبر:734514  ،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین