پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۶۶۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال به از دست رفتن فرصت شرکت در تورنمنت فوتسال زنان برزیل و عدم اطلاع رسانی در مورد این مسابقات واکنش نشان داد.

شعار سال: لیلا صوفی‌زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در واکنش به انتشار خبر دعوت فدراسیون برزیل از تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای شرکت در تورنمنت این کشور که از آن با نام جام جهانی کوچک فوتسال زنان یاد می‌شود و عدم اطلاع‌رسانی در این مورد گفت: نامه‌هایی که برای دعوت و اعزام یک تیم به فدراسیون ارسال می‌شود باید به بخش بین‌المللی فدراسیون وارد شود. چنین نامه‌ای به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال نرسیده و کوتاهی از سمت فدراسیون صورت نگرفته است. هر زمان نامه‌ای به صورت رسمی به فدراسیون وارد شود به کمیته‌های مربوطه ارجاع می‌دهند و این کمیته‌ها موضوع را از نظر فنی و مدیریتی بررسی می‌کنند تا تصمیم گیری شود.

او در ادامه افزود: این نامه می‌تواند از طرف یک ایجنت باشد. نامه برای آقای کفاشیان است اما آیا او در فدراسیون فعال است؟ این نامه باید به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ارجاع ادامه می‌شد. در مورد این نامه با من هیچ صحبتی نشده است و به صورت رسمی اگر ورود پیدا می‌کرد در همان روز اول اطلاع داده می‌شد. مخصوصا در مورد تیم بانوان که انجام بازی دوستانه و رسمی ضرورت دارد، برای ما بزرگترین فرصت است که از آن استفاده می‌کنیم.

صوفی زاده در پاسخ به این سوال که باید از آقای کفاشیان در مورد این نامه بپرسیم؟ گفت: خیر. مشخص نیست این نامه به چه شکلی ارسال شده است. فدراسیون فوتبال برزیل آنقدر حرفه‌ای است که  اگر بخواهد از تیمی دعوت بکند به صورت رسمی به بخش بین المللی آن فدراسیون نامه بزند اما این اتفاق نیفتاده است. نامه‌ای با عنوان آقای کفاشیان به دستتان رسیده است که مدعی هستید فدراسیون پنهان کاری کرده است در حالی که چنین چیزی وجود ندارد و تا زمانی که نامه رسما به فدراسیون نیاید عملا در مورد آن تصمیم گیری نمی‌شود.

او در این مورد افزود: نامه باید به ایمیل دپارتمان بین المللی فدراسیون ارسال می‌شد  اما چنین چیزی به بین الملل ما نرسیده است. امکان ندارد که نامه‌ای به این بخش برسد و به ما اطلاع ندهند. فدراسیون در جریان نبوده است و مشخص نیست که به صورت غیر رسمی به دست چه مرجعی رسیده است.

صوفی زاده بیان کرد: برخی مناسبت‌ها مثل تورنمنت چهارجانبه فوتسال روسیه که ما می‌رویم و یا تیم این کشور به ایران می‌آید بر اساس تفاهمات و مناسبات بین فدراسیون‌ها است و ما مطلع هستیم از اینکه چنین رویدادهایی در پیش داریم. در بحث سوچی روسیه ما همچنان منتظر هستیم دعوتنامه بیاید و روسیه هنوز  تصمیمی در مورد برگزاری این تورنمنت ندارد و تاریخ آن به تعویق افتاده است.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16بهمن1398 ، کدخبر: 98111611865: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین