پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
فرزام، معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت:، چون تبلیغات میدانی و محیطی شروع نشده همه این سازه‌ها هنوز پخش نشده، اما همگی آن‌ها تا ۲۰ خردادماه سال جاری نصب و عملیاتی خواهند شد. تعداد ۲۳۰۰ سازه آماده شده که با توجه به میزان نیاز و تراکمی که در زمان تبلیغات به وجود می‌آید، توزیع و نصب می‌کنیم.
شعار سال: حمید فرزام در تشریح روند عملکرد و اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران برای آماده کردن فضا‌های تبلیغات در انتخابات برای شهر تهران گفت: سازه‌های مناسب تبلیغات انتخاباتی تهیه و ساخته شده و در اختیار شهرداری‌های مناطق برای نصب قرار گرفته است تا بر اساس نیاز به هر تعداد که نیاز است در سطح شهر نصب شود.

وی افزود: تعدادی از این سازه‌ها به شکل آزمایشی نصب شده، اما چون تبلیغات میدانی و محیطی شروع نشده همه این سازه‌ها هنوز پخش نشده، اما همگی آن‌ها تا ۲۰ خردادماه سال جاری نصب و عملیاتی خواهند شد. تعداد ۲۳۰۰ سازه آماده شده که با توجه به میزان نیاز و تراکمی که در زمان تبلیغات به وجود می‌آید، توزیع و نصب می‌کنیم.

فرزام ادامه داد: در مرحله نخست چیزی کمتر از ۵۰ درصد سازه‌های آماده شده را جانمایی می‌کنیم که بزودی نصب می‌شوند و به صورت تدریجی اگر مورد اقبال ستاد‌های انتخاباتی قرار بگیرند و تقاضا و تبلیغات بیشتر شود نصب سازه‌ها را تقویت می‌کنیم و تعداد بیشتری نصب می‌کنیم.

وی تاکید کرد: باتوجه به نیازی که در انتخابات‌های دوره‌های قبل وجود داشته وضعیت را برآورد کرده‌ایم و خیلی بیشتر از آن ساخته و آماده کرده ایم تا در انتخابات پرشور این سازه‌ها را توزیع کنیم؛ لذا در این مسیر برآورد‌ها و کار‌های کارشناسی انجام شده است. این سازه‌ها و فضا‌های در نظر گرفته شده برای هر چهار انتخاباتی که در تهران برگزار می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون سازمان زیباسازی شهر تهران خطاب به ستاد‌های انتخاباتی کاندیدا‌ها گفت: ستاد‌ها تا جایی که می‌توانند از سازه‌ها برای تبلیغات استفاده کنند و به فضا‌های عمومی شهر لطمه و آسیبی با چسباندن تبلیغات وارد نکنند. همچنین از همه ستاد‌ها تقاضا می‌کنیم در ایام تبلیغات به فضا‌های شهر آسیب وارد نکنند. بی تردید هرچقدر نیاز باشد تعداد این ساز‌ها به ویژه در مقابل ستاد‌های اصلی تقویت و افزایش می‌یابد. برهمین اساس امیدواریم با این تدبیر شاهد آلودگی بصری کمتری در سطح شهر تهران باشیم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۶۰۴۶۸۷، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین