پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۵۰۴
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
راشد پرستار دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور گفت: براساس قولی که دو ماه و نیم گذشته به جوانان دادیم، توانستیم اتوماسیون اداری مجمع ملی جوانان را افتتاح کنیم تا تمام ۳۷۰۰ سمن موجود در کشور به این اتوماسیون متصل شوند و بتوانند در این بستر به صورت مستقیم با مجمع ملی جوانان در ارتباط باشند.
شعار سال:  راشد پرستار، دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور از افتتاح اتوماسیون اداری مجمع ملی جوانان خبر داد و گفت: گذشته ۲۶۷ سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور به اتوماسیون متمرکز مجمع ملی جوانان متصل بودند و از این طریق ارتباط مستقیم با مجمع ملی داشتند و می‌توانستند هماهنگی‌های لازم را انجام دهند، اما طی ۲ ماه و نیم گذشته تلاش کردیم جهت رسیدن به عملکردی یکپارچه و برقراری ارتباط با تمام سازمان‌های مردم نهاد، این اتوماسیون را ارتقا دهیم که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی به دست آمد.

او افزود: براساس قولی که دو ماه و نیم گذشته به جوانان دادیم، توانستیم اتوماسیون اداری مجمع ملی جوانان را افتتاح کنیم تا تمام ۳۷۰۰ سمن موجود در کشور به این اتوماسیون متصل شوند و بتوانند در این بستر به صورت مستقیم با مجمع ملی جوانان در ارتباط باشند و مکاتبات خود را به صورت مستقیم انجام دهند و مشکلات گذشته مانند عدم اطلاع رسانی، عدم ارسال نامه‌ها و... به طورکلی مرتفع شود.

پرستار تصریح کرد: طی سفر یک و نیم روزه که به استان قم داشتیم، با حضور سمن‌های جوانان و خوش فکر و فعال در حوزه رسانه و میراث فرهنگی، این اتوماسیون افتتاح شد و یکی از این تشکلات توانست با نام کاربری و رمز عبور خود وارد این اتوماسیون شود تا به صورت رسمی و به شکل نمادین از آن رونمایی شود.

دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور با اشاره به فعال شدن سیستم ناظر بر این اتوماسیون گفت:رونمایی از فاز سوم این پروژه را با حضور مدیران کل ورزش و جوانان، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و مدیر انفورماتیک این وزارتخانه انجام دادیم و امیدوارم هستیم تا یک‌ماه آینده بخش نظارت در اتوماسیون فعال شود تا بتوانیم پروسه اداری منظمی را طی کنیم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۸۷۷۳۴، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین